trondbue Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Tanta mi har kjøpte seg en Samsung SGH S300M for å bruke den når hun er i USA. Det står at denne skal støtte GSM 1900 som vel er det de bruker i USA. Men hun finner ikke noe nett med den. Mine foreldre er også med og deres telefoner virker, begge har Nokia 5100. Er det noe spesielt som må gjøres for å få denne Samsungen til å virke i USA? Hun har Telenor Privat + abbonoment. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Nå skal det sies at jeg ikke har mye peiling på samsung... Men hvis den støtter 1900MHz, så er den eneste muligheten jeg kan tenke meg at du må gå inn å velge operatør selv... Tror ikke at dette hjalp noe særlig, men... Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 det er en dual bank tlf... fungerer ikke i usa... det er ikke en tri- band tlf:) Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hehe... ikke dual bank men dual BAND.... litt skrivefeil her Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 det er en dual bank tlf... fungerer ikke i usa... det er ikke en tri- band tlf:) Hvorfor står det da Tri band?? Sjekk selv El kjøp og Samsung Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hmmm.... vet ikke.. har du vært i kontakt med forhandler?? tror ikke det er det på den tlf... er heller ikke tri band på samsung e700... Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jepp, stemmer at det ikke er på E700. Står det på samsung sine sider. Alle sier at S300M har det. Har ikke snakka med forhandleren enda. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 ja huff beklager... tror det er tri band på den... men dette burde du sjekke da... hvis ik den fungerer i usa... Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Har snakka med ho via mamma nå. Hun har prøvd å søke etter nett manuelt men den finner ingen nett. Noen som vet hva som kan være galt? Hun kjøpte jo denne nettopp for å bruke den i USA. Litt kjedelig at den da ikke vil virke. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Prøv å sett en av de sim kortene som funker i de andre telefonene inn i Samsungen... Hvis det funker da så er det noe med abbonnementet/sim kortet... Hvis ikke kan du ihvertfall være sikker på at det er noe med selve mobilen! Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Pappa hadde ordnet det får henne. Måtte inn å endre på noe som heter "Båndvalg", viste ikke at det fantes noe slikt ellers skulle jeg funnet ut av det. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det har ikke jeg hørt om heller, man lærer så lenge man lever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå