Motig Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Er det noen som tror på dette??? Dimage A2 på lager? Virker ikke det litt suspekt? Lenke til kommentar
rogersolmyr Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ja, jeg tror på det. Scandinavianphoto har faktisk hatt dette kameraet en uke.... På forumet til dpreview.com er det flere som har kjøpt kameraet og lagt ut bilder. Roger Lenke til kommentar
Motig Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Tøft. Rart det ikke finnes noen online tester Lenke til kommentar
Anitasp Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Jeg var litt kjapp...trodde det gjaldt Z2'en...Stryker derfor det jeg skrev her Endret 27. februar 2004 av Anitasp Lenke til kommentar
Motig Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Etter litt søking fikk jeg oppsporet DETTE REVIEWET av Dimage A2. Det er ikke så omfattende, men det er med bilder. Ser ut til at kameraet (ihvertfall foreløpig) er litt plaget med støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå