Gå til innhold

fekk kostilskudd i posten

lunde1987

Anbefalte innlegg

Hepp..

Fekk ein pakke på døra i dag.. Og eg hadde jo ikkje bestilt noko..

Eg opna pakken og såg at det va NaturaMed som er eid av Pharma AS som hadde sendt meg CLA Extra kosttilskudd..?!

og selvfølgelig så fulgte det med ein giro i den pakken.. (nokon gong fått ein pakke uten giro?) og der stod det at eg måtte betale porto på 40kr, men sjølve kosttilskuddet var gratis.

Det som i tillegg var litt merkelig at eg fekk pakken på hybeladressa mi og ikkje heima..?

jaja.. det eg lurte på var om eg må betale portoen eller kan eg bare gi blanke?

mvh Inge L

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hepp..

Fekk ein pakke på døra i dag.. Og eg hadde jo ikkje bestilt noko..

Eg opna pakken og såg at det va NaturaMed som er eid av Pharma AS som hadde sendt meg CLA Extra kosttilskudd..?!

og selvfølgelig så fulgte det med ein giro i den pakken.. (nokon gong fått ein pakke uten giro?) og der stod det at eg måtte betale porto på 40kr, men sjølve kosttilskuddet var gratis.

Det som i tillegg var litt merkelig at eg fekk pakken på hybeladressa mi og ikkje heima..?

jaja.. det eg lurte på var om eg må betale portoen eller kan eg bare gi blanke?

mvh Inge L

Det er bare å stryke over din adresse og skrive retur på pakken, det er det mange som gjør. (jobber på postkontor)

Ikke vær redd for å sende tilbake uten porto, det er du som har retten på din side.

Lenke til kommentar

Hei igjen.. var nede på posten og spurte om eg konne gjer slik du foreslo GolfBag.. Men han luringen som satt der sa at då måtte eg også betale portoen på 40 kr... Dette handler ikkje om penger, men om prinsipp.. eg betaler ikkje ei krone for noko eg ikkje har bestilt.

prøvde også å ringe med fekk bare masse stygg hyling.. så virka ikkje som den tlf nr som fulgte med pakken funka.

mvh Inge L

Lenke til kommentar
Hei igjen.. var nede på posten og spurte om eg konne gjer slik du foreslo GolfBag.. Men han luringen som satt der sa at då måtte eg også betale portoen på 40 kr... Dette handler ikkje om penger, men om prinsipp.. eg betaler ikkje ei krone for noko eg ikkje har bestilt.

prøvde også å ringe med fekk bare masse stygg hyling.. så virka ikkje som den tlf nr som fulgte med pakken funka.

mvh Inge L

Stryk over navnet ditt og stapp pakka i posten... skriv på RETUR med store bokstaver...

Mottaker får straffeporto, mannen i posten kan bare tie stille.

Lenke til kommentar

Kunne gjort det... Men hadde ikkje teip på hybelen og pakken var jo opna og alt ting så måtte ha teipa den sammen først :)

Virka ikkje som han fyren i posten var noke spesielt glad i å hjelpa folk.

Han sa bare kva eg IKKJE kunne gjer.. Men han nevnte nesten ikkje kva eg faktisk kunne gjer.

Lenke til kommentar

Der var saken ut av verden. Snakte med NaturaMed på tlf. Dei sa at eg skulle skrive "Nektet Motatt" på pakken og levere den inn til posten igjen. Men han mannen som har gått meg ganske masse på nervene i dag nekta å godta det også.

Så nå skal NaturaMed sende meg frimerker eg kan klistre på pakken slik at eg slepp å betale noko som helst.

Eg sa til han postmannen at eg hadde snakt med ein som jobba på postkontor som sa at eg kunne bare skrive RETUR på pakken og sende den tilbake, men han nekta å senda. Etter det ringte eg til NaturaMed som sa at eg skulle skrive NEKTET MOTATT på pakken. Men nok ein gong så sa postmannen nei. Etter det fekk eg frimerker av NaturaMed.

All kreditt til NaturaMed som løyste denne saken veldig fort og smertefritt!

Kundeservicen på postkontoret i Sauda bør vel ikkje nemnast her ;)

Lenke til kommentar
Der var saken ut av verden. Snakte med NaturaMed på tlf. Dei sa at eg skulle skrive "Nektet Motatt" på pakken og levere den inn til posten igjen. Men han mannen som har gått meg ganske masse på nervene i dag nekta å godta det også.

Så nå skal NaturaMed sende meg frimerker eg kan klistre på pakken slik at eg slepp å betale noko som helst.

Eg sa til han postmannen at eg hadde snakt med ein som jobba på postkontor som sa at eg kunne bare skrive RETUR på pakken og sende den tilbake, men han nekta å senda. Etter det ringte eg til NaturaMed som sa at eg skulle skrive NEKTET MOTATT på pakken. Men nok ein gong så sa postmannen nei. Etter det fekk eg frimerker av NaturaMed.

All kreditt til NaturaMed som løyste denne saken veldig fort og smertefritt!

Kundeservicen på postkontoret i Sauda bør vel ikkje nemnast her ;)

Herregud, ikke mye kompetent den mannen i posten nei...

Det er ikke postkontorene som har ansvar for å sjekke om pakkene har porto, det får terminalene ta seg av. Hvis det ikke er porto blir pakken sendt likevel... terminalen sender brev med krav om straffeporto til mottakeren (som er den eneste som har adresse på pakken siden du har strøket ut navnet ditt)...

Dermed må dustene som sender slike pakker betale både returporto og et passelig gebyr..

Lenke til kommentar

Hadde eg hatt skriver skulle eg skreve ut det du skreiv nå GolfBag og levert det til han tullingen i posten.. Lenge siden eg har blitt så provosert. Han gjentok fleire ganger kva eg ikkje kunne gjer. Nevnte nesten ikkje kva eg burda gjer sidan han stod fast på krava sine.

Siste gang eg var inne på post kontoret sa eg til han rett før eg for at Kunden har alltid rett, sjøl om han har feil"

Då bare lo han av meg og sa "Åneidu, ikkje i dette tilfellet i alle fall." :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...