juleribba Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Hello. har AMD XP2500 å Abit KD7a hk. kan få en zalman vifte veldig billig, men hovedkortet mitt tror jeg har max cpuvifte vekt på 300 gramm, å zalmann viften veier 770gram Går dette? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 27. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Ja, det går, men du bør være litt oppmerksom under transport. Prøv å løfte kassen litt på siden, og legge den ned under transport i bil. har AMD XP2500 å Abit KD7a hk. kan få en zalman vifte veldig billig, men hovedkortet mitt tror jeg har max cpuvifte vekt på 300 gramm Dette er ikke maks-vekten, men den anbefalte vekten. Blir omtrent som på kino: Du kommer inn selv om du er yngre enn den _anbefalte_ aldersgrensen. Endret 27. februar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) men hovedkortet mitt tror jeg har max cpuvifte vekt på 300 grammTror det gjelder hvis du bruker feste-ørene på socketen,denne bruker de 4 festehullene rundt socketen,så da bør det gå greit. Kan sjekke her... Endret 27. februar 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå