frosk Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 når jeg skal starte pcen rebooter den etter, 0,5 sek, flere ganger, og så rebooter den under lasting av win xp, og noen ganger rett etter windows er ferdig startet. Noen ganger rebooter den helt tilfeldig f.eks mens jeg spiller. Et par ganger får jeg feilmeldingen "bios rom checksum error" ved start/restart. Har AMD T-bird 1400Mhz, Aopen hk (via) tror kanskje cpuen er litt varm(?), rundt 60 grader.. Noen råd? Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Kan være mye... Minne, hovedkort eller CPU som sliter... Du kan alltids prøve med en bios oppdatering og oppdatere hk drivere. Endret 27. februar 2004 av Frugy Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 cpu , helt sikkert. Cpu blir fort 70 grader v load dersom 60 v idle. Fjern hypelkaniner fra kjøleribbe. kjølepasta ? lenge siden du skiftet. ? Lenke til kommentar
frosk Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 blir cpu permanent skada ved overheting? eller skjer det bare feil i det den blir for varm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå