Morten HS Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei Har bestillt AMD XP3200+ og 1024MB ram hvilket hovedkort er det beste? takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 et socket a hk, ta helst ASUS eller Abit Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har hørt at det egentlig er best å ha MSI til AMD cpu, men det mener no jeg er noe ¤#%#¤%¤# #%preik.. har allerde måtte bytte et msi, og nå skal jeg bytte igjen. Det blir IKKE MSI denne gangen nei. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Hvilket HK som er "best" er vel litt vanskelig å si fordi de er jo ganske like (altså toppmodellene i ca 1000kr+ klassen). Klikk HER for å lese en test av HK'er... Personlig så har jeg AOpen AK79D-400MAX, som jeg er veldig fornøyd med... Jeg valgte AOpen fordi jeg aldri har hatt noe problem med AOpen sine HK'er, det er ikke så mange i Norge som har AOpen HK og sist, men ikke minst så passet fargen på kortet best med den "looken" jeg ville ha i PC'en... F.eks så hadde ikke et rødt HK passet så bra med mine blå neon katoder osv... Så akkkurat denne, som "beviser" at AOpen sitt HK er "best" Vel og merke så er det ikke akkurat de store marginene det er snakk om, men det var visst pga av at CPU'en ble bittelitt overklokket... Men hvis du leser testen på Tomshardware så viser deg seg at ikke alle benchmakrsene er med... Men som Tomshardware skriver sin test av HKer: "It is extremely difficult to choose one winner from nine motherboards. Most of the boards in the test met the requirements extremely well, as not one of them displayed any significant weaknesses. " EDIT: etter å ha lest testen på tomshardware tror jeg at jeg heller ville gått for Gigabyte GA-7NNXP, den hadde uansett passet enda bedre inn med tanke på fargene... Send PM hvis noen er keen på å kjøpe mitt AOpen HK (for en redusert pris selvfølgelig), så jeg kan få perfekt farge harmoni i mitt kabinett! Endret 27. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå