atticus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei Bestilte en lcd skjerm fra it24.no igår og lurte på om det var noen som har no spesiell erfaring med disse fra før ? Ser jo f.eks at dem ikke har noe lagerstatus, så hvordan kan man egentlig vite om varen er inne eller ikke uten å måtte spørre dem først ? Vi får se hvordan det går.. Kanskje dem er overraskende bra, ellers så bruker jeg angreretten. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Er jo en link der som heter Kundereferanser da Men hvorvidt det er serriøst veit jeg ikke da... Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ser ganske useriøst ut... - ikkje org. nummer - ikkje telefonkontakt utenom onsdag 10-16 - "referanse fra tidligere kundar" - ikkje lagerstatus trur nok det er best å styre unna... dette er ein av mange enkeltmannsforetak som har dukket opp i det siste... og siden man da er personleg ansvarleg velger de fleste å starte AS når dei startar firma... forskjellen er stort sett at ein må ha 100 000 for å starte AS, mens kven som helst kan starte enkeltmannsforetak..... ville nok tenkte meg om..... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Spørsmålet er om jeg skal droppe ut nå med en gang, eller vente å se.. Men som dere sier så er det jo ikke no org. nummer og lignende. Tror jeg sender mail og kansellerer ordren jeg. Hvis den ikke er sendt allerede Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det har blitt meg fortalt at det er tidligere ansatte/eiere av PCMAX som driver butikken. Jeg kjøpte saker til laptop der, og fikk topp service - jeg hentet varene på privat adressen kl. 19:00 om kvelden. Garanti kan være noe mer uklart, men jeg var villig til å ta sjansen pga. de lave prisene. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Lave priser? synes ikke de er noe merkbart lavere enn div andre, som f.eks psdata, så hvorfor ta sjansjen? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Lavt på CF kort (512mb) og raptor 74gb. Jeg har vurdert å kjøpe begge deler. Men vet noen hvor lett det er å evt klage direkte til WD hvis disken ryker og sjappa er konk? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 IT24 er veldig bra, en kompis bestilte en bærbar PC i deler der, en P4 2,4 512 pc2700 minne Elitegroup ++ radeon9600 40gb 4200rpm hd De var 1 uke sene med leveringen og han fikk : P4 2,6 512pc3200minne 60gb 5400rpm hd Ganske bra support også Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 VeXx: er det betryggende? kan tyde på at det har svært gode marginer på prisene sine viss dei kan gi slike utvidelsar pga ein liten forsinkelse....? men som nevnt tidlegare: styr unna enkeltmannsforetak.... Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Nydelig service! Fikk bytta skjermen på min G551 pga. pixelfeil! Lenke til kommentar
Argon19 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hei, atticus.. Hvordan gikk det med deg? Har bestilt en skjerm jeg og nå... mvh, TS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå