Haraldson Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) La inn et theme, for å se hvordan det tok seg ut. Jeg likte det ikke, og bytta til et annet jeg liker mye bedre Men Min Datamaskin, søppelbøtta, Mine Nettverkssteder osv. fikk ikoner, og når jeg trykker på linker (hvilke linker som helst) høres stygge lyder fra det første themet, og nå ligger de der ennå, og plager vettet av meg. Hvordan kan jeg fjerne dette? Endret 27. februar 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ta en titt i kontroll panelet -> lyder osv.. I en øverste taben så velger du Lyder... Velg ingen lyder i lyd-themes (eller hva det kalles) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Da var de irriterende lydene borte! Da gjenstår disse ikonene da... Har prøvd TweakUI, rebuild icons, jeg har prøvd Windows Configurator, rebuild icons, default icons... Ingenting retter seg opp... Noen som veit om programmer som ligner på MicroAngelo OnDisplay, som lar deg velge ikoner fritt? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Noen som veit om programmer som ligner på MicroAngelo OnDisplay, som lar deg velge ikoner fritt? IPhile kanskje? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 IPhile kanskje? Takk for et nydelig lite program som får en egen liten folder inni setup-filer foldern min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå