Merlin Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei hadde tenkt til å modifisere skjermen min litt men da må jeg ta av rammen på skjermen på fronten. Kan denne bare tas av? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det er ikke så lett fordi bunnkortet i skjermen sitter fast i ramma (fronten) så det blir en del skruing.... men lykke til Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Tror ikke jeg tar sjangsen da, hvis det ikke er en lettere måte Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 kommer vel an på hva slags type skjerm du har.. etter det jeg har sett på bilder, så bør det ikke være et så fryktelig kjempeproblem med lcd skjermer.. men etter det jeg selv har erfart når jeg har herpa crt skjermer, så er den glassgreia skrudd fast noe jævlig hardt i den front ramma... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har CRT , men tror ikke jeg tar sjangsen allikevel da jeg ikke har lyst til å herpe noe Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 ok.. grei beslutning det.. kom til å tenke på noe.. hvis du noen gang skulle herpe en tv elns... skru den opp.. der hvor billedrøret er på det tynneste knekker/slår du av en bit.. da vil du høre en ganske morsom lyd da det er vakum inni der.. heh, du må også prøve å lukte på den delen sol du knekker av.. lukter merkelig, og litt ekkelt, men ikke direkte stygt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå