Joachim_F Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 JoWood vil gi ut etterfølgere og ekspansjonspakker til flere av deres store titler, inkludert SpellForce, Gothic II og Soldner. I tillegg har de mye annet å by på, blant annet konsollversjoner av vellykkede PC-spill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mith Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Yess, få mere kvalitets spill fra JoWood. Har akkuratt kjøpt meg spellforce. Gothic II var sinsykt bra, og bare venter på Soldner. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Tror nesten JoWood er mitt nye favoritt spill-selskap! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Woot! Noe bassert på Star Gate SG1, høres kult ut : ) Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jowood har gitt ut mye Genialt i det siste , men Gothic 2 er jo egentlig gammelt nå , for dem som ikke har spilt Gothic 1 så sier jeg bare FY SKAM!. Gothic Serien er nok det beste RPG spillet noensinne ! og jeg gleder meg til Gothic : Night of the raven ekspansjonen som er rett rundt hjørnet . Nadja i love you! Lenke til kommentar
Falagar Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Yay, utvidelsespakke til SpellForce! Har dessverre ikke prøvd Gothic men har hatt lyst. Anbefalles? Endret 7. mars 2004 av Falagar Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Yay, utvidelsespakke til SpellForce! Det er litt mer informasjon om den her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=5972 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Yay, utvidelsespakke til SpellForce! Har dessverre ikke prøvd Gothic men har hatt lyst. Anbefalles? Ja, Gothic 2 ambefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg