destroyy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Jeg har en pc med ams xp 2700 og g-force4 titan 4800 som ikke er klokka (kanskje litt) , men jeg lurer på hva slags vann avkjølt jeg bør ha , har et ganske lite kabinett (sjekk bilde) kommer snart bilde av hva jeg har inni pc`en så det blir lettere å se . Skal ha vannavkjølt fordi jeg vil ha en stillegående pc , min pc temp er på 37-38grader i load og 40 i spill Kommer snart bilde så fort jeg får fatters til å ta med kamera hjem Endret 27. februar 2004 av destroyy Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hvist du har kabinett mindre enn miditower kan det bli vanskelig kjøleblokker får du nok plass til men da har man ikke tatt med slanger pumpe og vanntank..... får se når du kommer med bilde Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) hvis kabinettet ditt er stort nok ville jeg valgt dette eller dette Endret 27. februar 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Hm , jeg har lyst på et billig sett , for jeg skal kjøpe ny skjerm og Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 se litt på denne posten HER, der er det en liten vannkjøling som man kan feste utenfor kabinettet, det kommer en test av det også, men når det kommer vet jeg ikke, det må du spørre Novec om... mvh Ballemann Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 OK dette er tredje gangen jeg anbefaller dette settet i dag! MIST TSUNAMI er billig (2000kr!!), Stille, OG effektivt! du får med ALT du trenger og litt til! inkludert relekit, og viftestyring til den allerede stillegående vifta. har du en bitte liten pc kan du kjøpe denne Tanken til 200 kr. og du kan eventuelt montere radiatoren på utsiden av kabinettet. (jeg burde nesten fått rabatt hos microplex for all den reklamen jeg gir dem!) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vis du sliter med lite kabinett, kan du jo kjøpe Coolance Exos Det er eksternt, så du monterer det oppå kabinettet og trekker slangene inn gjennom ett pci spor. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (jeg burde nesten fått rabatt hos microplex for all den reklamen jeg gir dem!) Sikker på at det ikke er der du jobber da? Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 100 % sikker men skulle gjerne gjort det blir vel kanskje litt langt å pendle fra belgia da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå