Ola PeK Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 http://www.dinside.no/page/artf/29757.shtml? Ein test i vanleg DinSide standard. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg synes de kunne skrevet mer skjermene som var testet, ikke bare sette de opp i diagram for sammenligning Just my opinion... Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 De har jo skrevet en side om hver skjerm da, med bilde av front og side. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Oops. Nå ser jeg det. Det er linker til hver skjerm på høyre side i artikkelen. Jaja, så var det ikke noe galt med testene alikevel, bare øynene mine :smile: [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-03-24 11:43 ] Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Quote: On 2002-03-24 11:43, Spaz skrev:Oops. Nå ser jeg det. Det er linker til hver skjerm på høyre side i artikkelen. Jaja, så var det ikke noe galt med testene alikevel, bare øynene mine :smile: Synes faktisk at testene var syltynn. De kunne gjerne delt testen inn i bruksområder og kommentert ut fra det. At f.eks. Eizo FlexScan L685 tilhører toppskiktet kommer ikke som noen bombe da den koster ca. 1 topp pc. Hvordan fungerer den med spill, kontorstøtte, film, flere forran pc'en osv. Dette er spørsmål som kan være kjekt å få svar på. Selvfølgelig vil man teste selv med en så dyr skjerm, men jeg synes dette vil være naturlige spørsmål å stille i en test. Yoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå