Potetfar Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Jeg skal altså lage hjemmeside, men trenger jo så klart et forum til. Jeg er ikke akkurat programmeringsexpert, og hva er vel da bedre enn å spørre i et annet forum? Du vet ikke, nei? Som jeg tenkte! Men back to topic: Hvordan programmerer jeg et forum? Jeg bruker netscape composer 7.0 eller mozilla. (Det er det samme, ikke to forskjellige) Vanlig tekst er seff ikke noe problem, men det er bare det forumet som ikke kan være så dårlig at dem må sende meg e-post og si at jeg skal endre sida og skrive det og det. Endret 27. februar 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hmmm, er ikke sikkert på hvor du vil hen, men vil du ha forum og serveren du har siden din på støtter php og MySQL er vel PHPBB er greit forum som er lett å sette opp? L I N K Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hm. Jeg likte ikke helt formuleringen av innlegget.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvis den var til meg, så kan jeg unnskylde meg med at jeg er trøtt! Er jeg tilgitt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvis den var til meg, så kan jeg unnskylde meg med at jeg er trøtt! Er jeg tilgitt? Heh nei.. Ditt var da ikke noe feil med..? Det var retta mot potetfar som bruker ord som "dust" og slikt på oss lesere.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Javel Var vel ikke helt bra "norks" av meg heller akkurat der... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Javel Var vel ikke helt bra "norks" av meg heller akkurat der... Men det snakker vi ikke om.. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Off-topic! Ordet "dust" var ikke ment på noen spesiell person. Glem det! Men Sigmoideus, må man programmere i phpBB? Den så jo grei ut, den. Endret 27. februar 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Trenger vel egentlig ikke å programmere, er vel bare å sette opp. Men skal du endre litt på ting og tang, så er det sikkert litt mer avansert. Jeg, som nesten ikke hadde hørt om php før, klarte i hvert fall å sette opp dette forumet uten kjempestore problemer... L I N K Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Tror potetfar her har en del å lære før han i hele tatt begynner å tenke på¨å lage et forum? Hørt om PHP, ASP og (Ms)(My)SQL ???? Veit du hva det er? Har du laget ei gjeste bok før? Hvordan hadde du tenkt deg å lagre det som blir lagt inn? Tenk over hvordan du tror dette forumet funker... phpBB programere man ikke i, siden det er navnet på et forum prosjekt (veldig likt dette forumet) virker kanskje litt frekk her, men det virker som om du ikke har nok kunskap... sorry hvis jeg var slem her men lykke til og vi hjelper der gjerne på veien husk man må lære å krabbe før man kan lære å gå Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Ja, jeg har en del å lære. Neste problem er at jeg ikke fant installasjonsfila. At det kan være så vanskelig at jeg nå har 15 minimerte vinduer. De fleste av dem er php hjemmesida hvor jeg prøver å rote fram en fårståelig faq. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå