Gå til innhold

Mørk skjerm ;-)


saNta

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med en litt gammel skjerm, som til tider er ganske mørk. Dette er lett å løse hvis jeg stiller opp lyset på skjermkortet. Men, det er et men.. la oss si jeg spiller litt Q3A med en gang jeg har bootet opp, og så skal jeg ta en runde CS. da blir de Lysinstillingene jeg stillte inn satt tilbake til defaults. derimot hvis jeg restarter, blir lyset i Cs bra, hvis jeg ikke spiller Q3 først.. noen som vet noe jeg kan gjøre? eller som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er litt teknisk anlagt er det ikke noe problem å gjøre det selv. Jeg har gjort det på to skjermer uten problem! Du må åpne skjermen og finne det riktige potmeteret for lysinnstilling, og siden du selv er bak i skjermen er det en fordel å ha en kamerat som kan følge med på skjermbildet og se hva som skjer... PASS PÅ AT DU IKKE KORTSLUTTER NOE!!!

 

Hvis du lurer på hva et potmeter er, så la heller noen andre ta seg av jobben...

Lenke til kommentar

Quote:


saNta skrev (2002-03-20 09:56):

Jeg har problemer med en litt gammel skjerm, som til tider er ganske mørk. Dette er lett å løse hvis jeg stiller opp lyset på skjermkortet. Men, det er et men.. la oss si jeg spiller litt Q3A med en gang jeg har bootet opp, og så skal jeg ta en runde CS. da blir de Lysinstillingene jeg stillte inn satt tilbake til defaults. derimot hvis jeg restarter, blir lyset i Cs bra, hvis jeg ikke spiller Q3 først.. noen som vet noe jeg kan gjøre? eller som har hatt samme problemet?




Eller så kan du laste ned Powerstrip som har den funksjonen og stille mørke skjermer LYS...hjelpe med på fatterns gammelskjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...