Gå til innhold

Pcutstyr.no - FOR NOE DRITT!


Anbefalte innlegg

Jeg bestillte for ca en mnd siden en brikke som tilfeldigvis ikke passet i HKet mitt. Så jeg fikk sende det til bake til nettbutikken.

Videre fikk jeg byttet varen inn i en Corsair TWINX 1024-3200LL. Eller skulle fått.

Det tok nøyaktig 1.5 uke for dem å sende en vare som ble LOVT til meg at den skulle bli sendt på dagen. Noe som var skammlig feil. Siden det hadde vert *mistenksomt* sykefraver på nesten hele bemanningen i nettbutikken på onsdagen, fredagen, og mandagen. Rart de har dager å vere vekke på? Ja,...enig

 

Så fikk jeg endelig pcutstyr til å sende varen til meg.

Nå, idag fikk jeg varen i posten. Dette var av typen TwinMOS...Brikken hadde lavere hastighet enn corsair, annen produsent, mindre ram osv.

Med medfølgende kvittering som sier at det er en corsair brikke som skal vere inkludert.

 

Videre sender jeg e-mail til dem, og de svarer de har sendt rett brikke..

 

JADDA!??!

 

HERREGUD!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å skriv noen flere ganger til PCytstyr.no før du legger ut på forumet. Det er veldig ofte slike ting skyldes menneskelig svikt, som f.eks. at den vanlige pakkeduden er syk, så han pakker feil vare. Og kanskje han du henvende deg til når du sa at det var feil brikke ikke helt forstod mailen din, eller misforstod.

De har da absolutt ikke noe å tjene på å sende deg feil brikke og si at det er den riktige. :roll: Og den topicen "for noe dritt" (med capslock syndromet gjør ikke at du blir tatt veldig seriøst)

Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar

Jeg må dessverre skuffe trådstarter her. Jeg kjenner meg ikke igjen da jeg leste denne tråden. Jeg har kun positive erfaringer med denne webshop butikken, både når det gjelder service, kunde behandling og priser. Dersom du holder en høflig og hyggelig tone vil de nok hjelpe deg. Det er ofte lett å dømme et firma/butikk for fort. Husk: du har ikke krav på et bedre produkt enn du bestilte, men et som er ca like bra på pris/ytelse.

Lenke til kommentar
Jeg må dessverre skuffe trådstarter her. Jeg kjenner meg ikke igjen da jeg leste denne tråden. Jeg har kun positive erfaringer med denne webshop butikken, både når det gjelder service, kunde behandling og priser. Dersom du holder en høflig og hyggelig tone vil de nok hjelpe deg. Det er ofte lett å dømme et firma/butikk for fort. Husk: du har ikke krav på et bedre produkt enn du bestilte, men et som er ca like bra på pris/ytelse.

 

Men selv om du og mange andre ikke kjenner seg igjen her, kan det jo godt være dette er tilfellet for Sn0mann. Jeg vil foreslå at du mailer til dem å sier at du hever kjøpet hvis du ikke får den modellen du bestillte.

 

Mvh

 

Just_blank26

Lenke til kommentar
Husk: du har ikke krav på et bedre produkt enn du bestilte, men et som er ca like bra på pris/ytelse.

 

Du har krav på det du bestilte, punktum. Ikke noe som er "like" bra på pris og ytelse. Bestiller du Corsair, så SKAL du få Corsair å ikke TwinMOS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...