RatmFan Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) leste anmeldelsen på pokemon fikk meg en god latter. Concern #1 Concern #2 Concern #3 Heh, fyren er jo gal! "Pokemon påvirker unger til å slå, bite og sparke hverandre, og de tror de bor i en annen verden"..... Endret 28. februar 2004 av RatmFan Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 review av AoE When invading another empire?s city, you can either convert the unarmed citizens to your side or kill them with your soldiers. If you feel executing defenseless citizens, even when at war, is wrong, then this is harmful behavior. NUDITY/SEXUAL CONTENT None. BAHAHAHAHAHAH Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 OBS OBS! Advarsel mot online multiplayer spill: "When you are playing online, there is always the possibility of other players using profanity." Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Har mistanke om at dette er en sekt Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Unreal tournament: NUDITY/SEXUAL CONTENT Many of the female warriors in this game are disproportional in their figures and some also wear revealing clothing. dette er nesten for tåpelig! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Unreal tournament: NUDITY/SEXUAL CONTENT Many of the female warriors in this game are disproportional in their figures and some also wear revealing clothing. dette er nesten for tåpelig! Det er vel liten tvil om at spill som Unreal Tournament eller Quake III Arena er en smule spekulative med tanke på spillermodellene. De kvinnelige karakterene kunne vel klart seg uten metall-stringtruser og push-up-BHer? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 OBS OBS! Advarsel mot online multiplayer spill: "When you are playing online, there is always the possibility of other players using profanity." NEEEEI! Aldri gå i miljøer som ikke er kristne, for der kan det være at folk sier noe stygt! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 hehe! Les det som står på toppen der, read this before you read our ratings (eller noe sånt) De har visst vært ute for kritikk Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Unreal tournament: NUDITY/SEXUAL CONTENT Many of the female warriors in this game are disproportional in their figures and some also wear revealing clothing. dette er nesten for tåpelig! Det er vel liten tvil om at spill som Unreal Tournament eller Quake III Arena er en smule spekulative med tanke på spillermodellene. De kvinnelige karakterene kunne vel klart seg uten metall-stringtruser og push-up-BHer? Er ikke det dette vi vil ha mer av? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 De omtaler jo bare spill basert på hvilke verdier spillene formidler i forhold til kristne verdier. Forstår ikke helt hva som er så latterlig eller dumt med å gjøre det. I tillegg så synes jeg flere av omtalene er overraskende oppegående, som f.eks. omtalen av C&C Generals som skriver: Ever since the events of 9-11, many people have associated the words "Muslim" and "Arab" with the word "terrorist". The GLA terrorists look and sound like Muslim Arabs. This could influence people in their views towards these people and could help create even stronger stereotypes against them. Blir mer skremt av de hjernedøde gamerne de referer til her: Because of the vile profanity and vicious attacks (including two death threats) we have received, we will simply delete non specific criticism, any mail with profanity, and any unsigned letters. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Dette er fra SSX3: Nudity/Sexual Content: 17 out of 20There is no nudity in this game, but many of the female characters wear clothing that accentuates their sexuality. Mulig? I mine øyne burde slike ekstreme "kristne" drepes med nakkeskudd. De er rett og slett farlige! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 De omtaler jo bare spill basert på hvilke verdier spillene formidler i forhold til kristne verdier. Forstår ikke helt hva som er så latterlig eller dumt med å gjøre det. Konseptet er greit, det er utførelsen det står på. Disse folka er ekstreme. De forkynner en meget suspekt form for kristendom, der svært lite er lov. Du kunne selvsagt se på nettstedet som en slags moralsk rettleder, men når The Sims får lavere poengsum enn Medal of Honor: Allied Assault, har det heller ikke noen slik verdi. Jeg synes dette er både latterlig og dumt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Medal of Honor: Allied Assault As in all violent games, killing people is seen as an acceptable action. Even though, in this game, you are fighting Nazis, nothing can ever justify taking the life of another person. Dette skulle de ha tenkt på under WW2, man skulle jo bare ha løpt rundt og sagt pang du er død. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg synes synd på folk som er så bundet til sin kristne tro at de ikke vil se over den "menneskelige" siden (eller den vitenskapelige siden). Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Og så kan vi se det fra anmelderens side - han tenker (sies med jeg-klarer-nesten-ikke-holde-meg-for-latter Joey stemme): hihihi - her sitter jeg å spiller alle de fete spilla jeg egentlig ikke har lov til å spille! OJ - der var det en pupp gitt! Det er fett å kunne gjemme seg bak tittelen "spillanmelder"! _ johanf Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Hmm, er ikke helt sikker om denne karen egentlig står for alt han skriver. Det står jo flere steder at han faktisk likte å se motstanderne i fps-spillene bli delt i små biter. Husk, det er en syk verden vi lever i. Og i USA har de ikke akkurat manko på kristne fanatikere. 60% tror på (eller noe sånn, rett meg om jeg har feil) skapelsesberetningen. Det er like søkt som utgivelsesdatoene til D3 og HL2... Men, oppdateringene til CS slår den aldri! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Anmeldelse av Morrowind; The Elder Scrolls III: Morrowind receives a 58% (D-) for minimal violence, dialogue that relates to sexual things, the encouragement to use occult powers, and the occult literature that you are encouraged to read. Oppmuntret til å lese okkulte tekster Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 fy fader så morro Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Er desse folka relatert til de i Knutby eller? Alle i meningen var forbanna på pastoren etterpå, ikkje pga at han er mistenkt i dobbedrap, neida, men fordi han hadde vore utro Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Det er vel liten tvil om at spill som Unreal Tournament eller Quake III Arena er en smule spekulative med tanke på spillermodellene. De kvinnelige karakterene kunne vel klart seg uten metall-stringtruser og push-up-BHer? Men da hadde de ikke sett like lekre ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg