Gå til innhold

Rotere tekst 180% vha CSS

Anbefalte innlegg

Skal lage til eit etikett-system der det er 30 etikettar på kvart ark. Halvparten av desse må roterast 180% pga utsjånaden på etikettarka som skal brukast. Då brukar har MSIE som nettlesar, så kan effekten oppnås vha filter-funksjonen. Men eg får både på skjerm og print elendig kvalitet på skrifta. Og forstår egentleg ikkje kvifor... Sjekk eksempel her. Nokon som kjenner til alternative måtar å oppnå dette, evt. måtar å bli kvitt den dårlege kvaliteten?

Ingen diskusjon rundt cross-browser kompabilitet takk (det vert ei lukka side kun for ein spesifikk brukar)...og han brukar MSIE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal lage til eit etikett-system der det er 30 etikettar på kvart ark. Halvparten av desse må roterast 180% pga utsjånaden på etikettarka som skal brukast. Då brukar har MSIE som nettlesar, så kan effekten oppnås vha filter-funksjonen. Men eg får både på skjerm og print elendig kvalitet på skrifta. Og forstår egentleg ikkje kvifor... Sjekk eksempel her. Nokon som kjenner til alternative måtar å oppnå dette, evt. måtar å bli kvitt den dårlege kvaliteten?

Ingen diskusjon rundt cross-browser kompabilitet takk (det vert ei lukka side kun for ein spesifikk brukar)...og han brukar MSIE.

Det var bra dårlig kvalitet ja! :scared:

du kan jo bruke pdf med skjema om han skal endre noe. dette

er uten tvil den beste løsningen.

Lenke til kommentar

Kan ikkje det (bruke pdf). Heile systemet er basert på ein database og brukaren vel sjølv kva produkt han vil skrive ut etikettar til samt kor mange etikettar han skal skrive ut for kvart produkt. Og min server har ikkje installerte komponenter som kan generere pdf.

Så visst andre har betre forslag, så blir dei mottekne med stor glede! ;)

Lenke til kommentar

Ser ut som om JavaScriptet gjer det same som CSS-funksjonen i forhold til kvalitet. Så det blir litt vel kornete det og...

Flash er ein moglegheit, men igjen med tanke på dynamikk etc. så trur eg at det kan bli litt komplisert. Ei enkel løysing på problemet er å skrive ut halve arket om gongen...men ikkje akkurat genialt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...