akilles Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei! Har fått i oppdrag å anbefale en bærbar pc til en venninne. Bruksområder: * Tekstbehandling * Nettsurfing * Enkel bildebehandling Budsjett: inntil 13.500 Først tenkte jeg på Dell Inspiron 510m, men siden hun har en datter på et par år, ønsker hun seg en maskin som er mer solid bygd. Kanskje helst i magnesium-legering, og det bør helst være en Centrino-maskin. Alternativer kan kanskje være: * Dell Latitude D505 (evt. annen Latitude-modell) * Acer TravelMate 291 * Cinet Smartbook 900 Jeg har ikke erfaring med noen av disse selv, så jeg vet egentlig ikke hva jeg bør anbefale. Takker for alle tips/kommentarer. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei! Har fått i oppdrag å anbefale en bærbar pc til en venninne. Bruksområder: * Tekstbehandling * Nettsurfing * Enkel bildebehandling Budsjett: inntil 13.500 Hva med Tundra 1556 eller 1557 fra PS Data? Ellers kan det være verdt å sjekke ut tilbudene på IBM fra IBM Shop, det hender de har noen bra tilbud på R40 som kan være aktuell... Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 De har en R40 på tilbud til 13000 på IBM shop. Tror nok jeg ville ha gått for den. Spesielt siden hun trenger en robust maskin. Noe som denne er. Lenke til kommentar
akerman Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 The most robust consumer notebooks are manufactured by IBM. I read a cute story the other day.. it was a camera crew, who were doing some filming in the desert. They all brought a laptop. One of them had even bought a Panasonic ToughBook - specially designed for rough handling! The guy who wrote the story brought a 3-year old IBM T21. Long story short: the only notebook who survived all the sand and hot weather, was the IBM! =) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) En Dell 510m med complete care vil komme under pristaket. Da kan 2-åringen få gjøre hva han/henne vil på pcen, uten at det koster en krone å få reparert. En genial tabbeforsikring. Endret 27. februar 2004 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå