tep0sen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg satte sammen en datamaskin i går. brugte chiftech kabinet og var fasinert over de gode løsningene helt til jeg kom til cd romene. det var jo ingen skruehull. så hvordan fester jeg disse Lenke til kommentar
Brixn Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 medfølgende i de fleste chiftec-kabinett er det noen braketter, disse fester du til cd-romene dine og da er det bare og smette inn cd-romene i front. Ganske enkelt genialt håper du sjønner... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du finner brakettene i bunnen av kabinettet. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 de er av hvit plast med en metall scheiss på enden Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Og når du har prøvd dei 7 forsjellige måter så blir du fasinert av kor bra den løysinga er og. Men steike kor eg funderte fyrste gongen. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 di finner dem i en eske som følger med kabinettet. etterpå kan du feste dem til skinner som kan ta 4 stk. "feste-greier" som du da kan feste nederst i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå