Dinsdale Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 JW "forteller" at G3 kommer i 2005. Det kan ihvertfall tolkes slik. Engelsk addon ligger i kortene, men med et merkelige valg. Ryktene kan tolkes som at de planlegger en Gold-edition som inneholder G2+addon. Resultatet for alle som venter kan bli at vi må kjøpe spillet en gang til for å få NotR. Hvis dette blir virkelighet har jeg bare en ting å si: Hallo HUB Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det blir nok etterhvert mulighet for en separat versjon av NotR, men jeg kan godt forstå at de velger en bundle i utgangspunktet for å få opp salget på orginalen, det har faktisk ikke solgt særlig godt utenfor tyskland.... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Etterhvert ja....det vil jeg ikke ha noe av. SKal jeg vente 3 ekstra mnd for å slippe å kjøpe spillet en gang til. Idiotisk. Jeg vet at spillet ikke har solgt så bra utenfor Tyskland og at derfor en bundle kan være smart. Men det må også tas hensyn til oss fans. Alt maset rundt spesielt NotR tror jeg har rekrutert flere brukere og det er jo bra, og kanskje meningen? Tenker dem tar til vettet. Men igjen, dette er kun tolkninger på en noe diffus pressemelding. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Unødig dobbelposting Dinsdale. Gamer.no har også alerede (?) nevnt saken i en egen artikel.... Endret 28. februar 2004 av SirGalrim Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Den var ikke kommet når jeg skrev denne. Så den hvertfall ikke. Jeg skrev min 09.12 på fredag. Utdrag fra gamer.no sin: "Skrevet: 27/02/2004 : 10:06 " Altså ingen dobbelpost Endret 1. mars 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå