Terrasque Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Fant noen av favorittene mine her, blant annet RAID6 infoen og GDM som egen user Men hovedfavoritten min var ikke med: terra@Desktop:~$ grep -A3 -B2 money /usr/src/linux/CREDITS N: Phil Lewis E: [email protected] D: Promised to send money if I would put his name in the source tree. S: Post Office Box 371 S: North Little Rock, Arkansas 72115 S: USA terra@Desktop:~$ Og vi måkke glemme : Desktop:/home/terra# aptitude -v moo There really are no Easter Eggs in this program. Desktop:/home/terra# aptitude -vv moo Didn't I already tell you that there are no Easter Eggs in this program? Desktop:/home/terra# aptitude -vvv moo Stop it! Desktop:/home/terra# aptitude -vvvv moo Okay, okay, if I give you an Easter Egg, will you go away? Desktop:/home/terra# aptitude -vvvvv moo All right, you win. /----\ -------/ \ / \ / | -----------------/ --------\ ---------------------------------------------- Happy?Desktop:/home/terra# aptitude -vvvvvv moo What is it? It's an elephant being eaten by a snake, of course. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Men var i en eller annen 2.4-kjerne jeg fant "/* fuck, this is here just so that you can grep for it */".... Noen som har rydda opp i koden :/ Er det ikke 'WTF' det står? Mener å ha lest det et sted... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 "A mouse is a device used to point at the xterm you want to type in". Hentet fra kjernen ved pointing device, tror jeg. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Sitter og koser meg med FC3 test 2, som blant annet inneholder en beta av evolution 2.0 Da jeg startet den, fikk jeg en dialogboks med en advarsel, med en tekst som jeg syntes egnet seg her: "Evolution 1.5.94.1" "Hei. Takk for at du tar deg tid til å laste ned denne prøveversjonen av Evolution gruppevarepakken. Denne versjonen av Evolution er ikke ferdig. Det nærmer seg, men deler av funksjonaliteten mangler eller er ikke fullført. Hvis du ønsker en stabil versjon av Evolution ber vi deg avinstallere denne versjonen, og installere versjon 1.4 i stedet. Hvis du finner feil, vennligs rapporter dem til bugzilla.ximian.com. Dette produktet gir deg ingen garanti, og er ikke ment for individer som har lett for voldsomme sinnesutbrudd. Vi håper at du nyter resultatene av vårt harde arbeid, og vi venter i spenning på at du tilbyr din hjelp! Takk Evolution utviklerene" "Ikke gi beskjed igjen" "OK" Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) En hjelpemelding i kjernen: CONFIG_APM_RTC_IS_GMT: Say Y here if your RTC (Real Time Clock a.k.a. hardware clock) stores the time in GMT (Greenwich Mean Time). Say N if your RTC stores localtime. It is in fact recommended to store GMT in your RTC, because then you don't have to worry about daylight savings time changes. The only reason not to use GMT in your RTC is if you also run a broken OS that doesn't understand GMT. Noe av det som irriterer meg mest med Windows XP er nettopp dette, det er umulig å gjøre noe så enkelt som å vise klokka relativt til GMT! Endret 25. september 2004 av JBlack Lenke til kommentar
ratix Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg prøvde å boote en gentoo livecd fra en _veldig_ gammel og dårlig CD-ROM: ...--- Attempting to mount CD -- /newroot/dev/cdroms/cdrom0 --- Attempting to mount CD -- /newroot/dev/ide/cd/c0b1t0u0 Dropping to shell so you can fix your shit Busybox v1.00-pre7 (2004.02.29-00:20+0000) Built-in shell (ash) Enter 'help' for a list of built-in commands. /bin/ash: can't access tty; job control turned off / # Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 "Dropping to shell so you can fix your shit" LOL Lenke til kommentar
operaman Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) File Not Found. The file is deceased. It is no longer. It has passed on. You can not have that file in this life! The file is dead, lifeless, departed, demised, late, extinct, no more. It has broken on through to the other side. fant den pa escimo.com da jeg lette etter kazaa 4 linux offtopic noen som vet hvor jeg kan faa den Endret 29. september 2004 av operaman Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 The configuration file for OpenTTD (openttd.cfg) is in a simple windows-like.INI format. It's mostly undocumented. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Gammel tråd dette,men MÅTTE bare poste en jeg nettopp fikk. testet ut evidence (e17's beta filemanager), og når den crashet, fikk jeg dette: *** ECORE ERROR: Ecore Magic Check Failed!!! *** IN FUNCTION: ecore_idle_enterer_del() Input handle is wrong type Expected: f7b515f2 - Ecore_Idle_Enterer (Idler Enterer) Supplied: 00000000 - <UNKNOWN> *** NAUGHTY PROGRAMMER!!! *** SPANK SPANK SPANK!!! *** Now go fix your code. Tut tut tut! Lenke til kommentar
zyp Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 En jeg la merke til under installasjonen av rrdtool tidligere i dag: ordering CD from http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/wish ....... just kidding ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå