Gå til innhold

MultiCom midi ATX transparent sort m/lys

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer dette kabinetet, men øsnker i utgangspunktet en PC som ikke bråker så mye. Er det mulig å ta ut de viftene som følger med, eller vil det da bli for varmt i boksen? Hvakoster det eventuelt å bytte ut viftene?

Er det noen som har erfaringer med dette kabinettet, og kan si noe om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo ikke særlig bra å ta ut kabinettviftene, i og med at dette gjør at luftgjennomstrømningen og kjølingen av kabinettet blir dårlig. Jeg ville heller kjøpt meg noen stillegående vifter viss du er ute etter stillegående luftkjøling. Vifter er ikke blant det dyreste på markedet, så du burde få et par stillegående vifter for et par hundre kroner.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer dette kabinetet, men øsnker i utgangspunktet en PC som ikke bråker så mye. Er det mulig å ta ut de viftene som følger med, eller vil det da bli for varmt i boksen? Hvakoster det eventuelt å bytte ut viftene?

Er det noen som har erfaringer med dette kabinettet, og kan si noe om det?

Jeg har slikt kabinett selv :blush: Men, det funker helt fint.. Jeg kjøpt uten psu og satte inn en aopen psu jeg.. Er nå veldig stille syns jeg da.. Godt fornøy i forhold til prisen jeg betalte.. (jeg betalte bare 295 for det)

Ser faktisk ganske bra ut også, syns JEG da.. Men det finns jo veldig mange finere kabinetter rundtomkring da...

Er jo ikke hovedmaskina da.. Har et Lian Li også... q-tec maskina er bare en sånn billigmaskin, som jeg bruker som filserver/musikk-maskin :cool:

Endret av Axentrix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...