stclem Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg vurderer dette kabinetet, men øsnker i utgangspunktet en PC som ikke bråker så mye. Er det mulig å ta ut de viftene som følger med, eller vil det da bli for varmt i boksen? Hvakoster det eventuelt å bytte ut viftene? Er det noen som har erfaringer med dette kabinettet, og kan si noe om det? Lenke til kommentar
restrict Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Er jo ikke særlig bra å ta ut kabinettviftene, i og med at dette gjør at luftgjennomstrømningen og kjølingen av kabinettet blir dårlig. Jeg ville heller kjøpt meg noen stillegående vifter viss du er ute etter stillegående luftkjøling. Vifter er ikke blant det dyreste på markedet, så du burde få et par stillegående vifter for et par hundre kroner. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ikke vurder det kabinettet, det er q-tech Vurder aopen, raidmax. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvorfor skal en ikke kjøpe qtech? Vet at på eldre utgaver var der ett problem med psu på disse, men på nyeste utgavene til qtech så er dette problemmet fjernet da de har byttet psu. Kabinettviftene kan jo byttes ut med noen andre, eventuelt kjøre de på viftestyring eller laver volt. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 noe som kan si noe om dette kabinettet da? er det mye støy? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Dette q-tec kabinettet er hvertfall ikke bra.. Det er laget av et blekk lignende metall. Bak er det helt mykt. Designen er fin helt til du ser det i live.. Det er hvertfall ikke kvalitet. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 noe som kan si noe om dette kabinettet da? er det mye støy? Ikke så dumt det, men ville heller kjøpt dette på grunn det inkluderer en veldig god og støysvak psu. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Jeg vurderer dette kabinetet, men øsnker i utgangspunktet en PC som ikke bråker så mye. Er det mulig å ta ut de viftene som følger med, eller vil det da bli for varmt i boksen? Hvakoster det eventuelt å bytte ut viftene? Er det noen som har erfaringer med dette kabinettet, og kan si noe om det? Jeg har slikt kabinett selv Men, det funker helt fint.. Jeg kjøpt uten psu og satte inn en aopen psu jeg.. Er nå veldig stille syns jeg da.. Godt fornøy i forhold til prisen jeg betalte.. (jeg betalte bare 295 for det) Ser faktisk ganske bra ut også, syns JEG da.. Men det finns jo veldig mange finere kabinetter rundtomkring da... Er jo ikke hovedmaskina da.. Har et Lian Li også... q-tec maskina er bare en sånn billigmaskin, som jeg bruker som filserver/musikk-maskin Endret 27. februar 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) hva syns dere om dette Raidmax kabinettet da? er det et bra kabinett? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WY håper det...for det er et kult kabinett... Endret 29. februar 2004 av Spaniolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå