sveinsel Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Nei... gi deg nå... du har ingenting mer å hente hos Geil... De har ikke engang giddet å lage ny spesifikasnon for NF7-S ver.2 slikde seriøse har gjort (fx.Kingston og Crusial m.fl.). Edit: Se til å stablisete systemet med format og ny Win-setup. (sikkert "filsete" pga crashing) Du gjort en god jobb og utnyttet det du kan få ut av dette. Endret 1. mars 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kan man ødlegge brikkene ved og kjøre dem på høyere hastighet enn de er laget for eller går det fint? f.eks Pc2100 på pc2700 (fsb166) f.eks Pc2700 på 3200 (ddr400) går det ann og klokke så mye mann vil eller kan de gå i stykker da? rammen min har nemlig fucka seg litt etter at jeg klokket en gammel pc2100 brikke til 166Fsb det funket fint litt, men ernå ustabil blitt. skulle gjærne visst litt mer om ram timings og sånt på dette feltet ass... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Kan man ødlegge brikkene ved og kjøre dem på høyere hastighet enn de er laget for eller går det fint?f.eks Pc2100 på pc2700 (fsb166)f.eks Pc2700 på 3200 (ddr400) går det ann og klokke så mye mann vil eller kan de gå i stykker da? Det går fint bare du ikke setter på for høg spenning slik at de brenner.Det er blåskjerm og Crashing som begrenser det andre... det funket fint litt, men ernå ustabil blitt. skulle gjærne visst litt mer om ram timings og sånt på dette feltet ass... Har nettop gått igjennom dette: Twinmos pc3200 ustabil, Blåskjerm ved 400mhz....første tråd jeg har funnet hittils med faktisk timings hints... Det finns massevis mer utfyllende av dette på nettet... Endret 1. mars 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå