Itw Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei. Jeg har en xp2600, abit an7 guru hk, q-tec midi tower uten noen andre vifter inni uten om cpu, hk vifte og på skjermkortet. Det jeg luerer på er tempratur på noe som dette på cpu, hva burde den ligge på og hva er skadeligt (hva bør man ikke komme over?) Ligger på 49 på cpu, 36 på sys er dette ille? burde jeg invistere i flere vifter? Dette er i windows og ikke når jeg spiller... på forhånd tusen takk! mvh ITW Regner med att noen av dere kommer til og si det er 100 av disesse spørsmålene her... men men... Lenke til kommentar
skywalk_ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 for å si det sånn da 49 grader på en amd cpu er ikke noe å bekymre seg for når den nærmer seg 70 grader da kan du vær litt skeptisk for å si det sånn... og 36 grader på chipsett det er helt normal...så heller spar deg for de kronene og bevar stillheten Lenke til kommentar
Itw Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Hjertelig Fint og få noe og forholde seg til.. har bare hatt en dell før så... sier seg sjøl att temp tenker man ikke på da... Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå