Deidei Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Leter desperat etter Giants: Citizen Kabuto til PC, men finner ikke det på noen webshoper, ikke gamesmix, ikke cdon, ikke play.com osv. Har så utrolig lyst på dette spillet, men finner det ingen plass? Noen som vet hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Spillet fulgte med et Gf3 kort jeg kjøpte, kunne jo bytte mot et annet. Er ute etter Portal of Praevus, utvidelsen til Hexen 2,men det er vel litt mye å håpe på. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Gå innom en spiderman butikk...de har det nok. Spiderman her i Stavanger har det i hyllene.... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Tror faktisk jeg så det på posten for en ukes tid siden. (Men du bor vel sannsynligvis ikke der jeg bor så..... ) Det finnes da mange Postkontorer, så lykke til. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hvis du melder deg inn i www.bestgames.nu får du spillet for en slikk og ingenting eller kanskje gratis hvis de har velkomstgave. En helt grei spillklubb, du får ikke de nyeste spillene men du får som regel gode spill. mvh nerd-light Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Tror ikke det produseres lengre jeg. Har hørt noe om det, men det er jo butikker som fortsatt har det da. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Rart. Er jo et kvalitetsspill jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå