hm87 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Driver så smått med php, og jeg lurer på hvordan jeg åpner en link i en annen tabell. Prøver å holde meg unna frames, og hvis jeg har menyen med alle linkene i en tabell på venstresiden, vil jeg åpne de i en "main" tabell på midten av siden. Hvordan gjør jeg dette?? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) dette legges der hvordu vil skifte innholdet i index.php <?php if(IsSet($_GET['section']) && file_exists($_GET['section']."_include.php")) { include($_GET['section']."_include.php"); } else { include("main_include.php"); } ?> ] linkene blir som følger <a href="/index.php?section=siden">siden</a> med filnavnet av type siden_include.php main_include.php blir åpnet først som standard utfra koden over trur ikke jeg har glemt noe nå Endret 27. februar 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Prøvde det men fikk det ikke til. Linkene ble bare åpnet i samme vindu, men ikke i den tabellen jeg skulle åpne den i! Prøvd litt att og frem, men det funka ikke. Godt mulig jeg har misforstått, men kunne du beskrive det litt nærmere i så fall? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 funker her sammen med <div> og css ihverfall. vet ikke om det kan ha noe med tables å gjøre, aner virkelig ikke. men du har namet filene som skal åpnes på formen filen_include.php, samt at du har en .php side og ikke .html side? Lenke til kommentar
toer Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 har du lagt den koden i den tabellen du vil det skal åpne seg i? Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg la inn koden i det vinduet jeg ville åpne linkene i, men de ble bare åpnet i samme vindu. Bruker bare php ja, og kalte filene med formen fil_include.php! Ingen som kan zippe et eksempel til meg da? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 her er en side som jeg laget som et eksempel for en annen fyr her. og her er koden (zip) koden Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå