Bluebeans Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Skal vi tro på det som står på Steam's offesielle hjemmesider så skal den neste oppdateringa gjøre det mulig og spille uten og ha internett. Det er iallfall sånn jeg tolker: - Offline play [info] Noen som tolker det på en annen måte? Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Håper iallefall det blir slik.. er jo ikke alle som har adsl eller fastlinje.. har det nå, men det er sikkert utrolig mange som blir glad for dette. Lenke til kommentar
z10an Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg tolker det slik jeg også Men vist du har dårlig tid kan du google deg fram til en offline versjon som ikke er offisiel. Jeg har verfall en slik "lan" versjon som du slipper å ha internett for å bruke. Btw den inneholder en del bugs pga. den ikke blir oppdatert over internett ... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hmm, jeg har da en dedikert Steam 1.6 server hvor jeg kan koble meg til via den lokale ip'n for å spille Har jo internett-tilgang på den pc'n, men har aldri koblet meg opp mot den utenfra, men det har vel kanskje noe med "live update" og f.eks cheating-lister som skal oppdateres via Steam ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå