mordi Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hei igjenn folkens long time no see!! jeg har sånn drit på msn.. jeg vet ikke helt hva det er men jeg vil få det bort.. f.eks.. msn shopping,msn søk,,sm soulmates, og den siste noe flygreier fra sas:S svar da folkens:D ikke bann meg som sist;P Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) ikke bann meg som sist;P Hmm...Var vel en grunn til det da. Topic: Mener du vinduet som dukker opp når du logger på? Det er bare å deaktivere visningen av det i "alternativer". Endret 27. februar 2004 av Opus Lenke til kommentar
mordi Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 nei ikke den msn i dag ell hva det er.. der det er sånn kontakter å sånn shit.. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det er vanlig noe som alle har da. Det skal likevell gå ann å fjerne det med et slags tool. Søk google på "msn messenger remove ads", da skulle du sikkert funnet noe (uten ""). Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 når det der var nytt, så kunne man velge selv hva man ville ha der og sånt, men i de nyere versjonene, så har jeg ikke kunnet fjerne nyere bokser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå