Gå til innhold

Hva er det lengste lanet du har vært på ?

Anbefalte innlegg

Sitter på lan nå som jeg har gjort i 12 dager.

Gjord ganske mye forskjellig men driver for det meste som når du er alene.

Blir jo altids litt spilling og slkt og ikke minst Mye Cola og Pizza :cool:

Går vell med mist 2 4 pack med 1/2 litere om dagen :thumbup:

Hva er din rekkord i lansitting og hva gjorde dere når dere var der ?

Skriv litt !

Noen som har noen forslag til spill som vi kan spille .. begynner å gå tomt for ideer.

Endret av insider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flyttes etter ønske fra trådstarter

Selv har jeg sittet i LAN i de siste 5 årene, og vi gjør alt fra enkel fildeling til spilling, samarbeid på diverse, eller bare chatting. Grei kommunikasjonskanal for de som har så late at de ikke gidder reise seg fra stolen :p

Takk, og natta for i dag ! :yes:

nokk en dag med lan venter i morgen !

Lenke til kommentar

Sitter i LAN nå her hjemme, og har gjort det siden starten av uken. Det har kommet et par kamerater til siden vi startet, og nå er det 6 stykker her. (Hadde ikke tenkt å ha LAN engang.)

Ellers så satt vi vel nesten kontinuerlig med bare små turer på jobb og en tur hjemom hos en kamerat fra starten av November til midt uti Januar. PC'ene til alle folka sto der, og det var alltid folk der :dribble:

Lenke til kommentar

det lengste lan'a eg har vert på er vel heile påska. da vart det ein del starcraft og mohaa speling. det vart og masse fotball (artig midt på natta utan lys) fordi lan'et var på klubbhuset til det lokale fotballaget.

har og vert på lan som varte i ca 1.5 veke. det var i sommarferien. da vart det å sitte og sjå på tour de france (dvs det var kun eg som følgte med) vart og masse mohaa og delta force 3

Lenke til kommentar

Rekorden min er vel ca 1-2 uker tror jeg... Var i sommer en gang. Gikk mye i CS, fildeling og Warcraft + litt starcraft.. Og en del små spill ol. Å se en film er somregel ett godt avbrekk fra å bare sitte å trykke hvis du er litt lei :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...