insider Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Sitter på lan nå som jeg har gjort i 12 dager. Gjord ganske mye forskjellig men driver for det meste som når du er alene. Blir jo altids litt spilling og slkt og ikke minst Mye Cola og Pizza Går vell med mist 2 4 pack med 1/2 litere om dagen Hva er din rekkord i lansitting og hva gjorde dere når dere var der ? Skriv litt ! Noen som har noen forslag til spill som vi kan spille .. begynner å gå tomt for ideer. Endret 26. februar 2004 av insider Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Skaff dere Giants: Citizen Kabuto. Hysterisk morsomt når man er 5-6 stk ++ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ikke for å ødelegge, men det finnes en egen tråd for Lan Parties.. http://forum.gamer.no/index.php?showforum=159 Det lengste jeg har sittet på lan er 40t, med 2t søvn. Aldri igjen! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Det lengste er vel et 5 dagers LAN der jeg var oppe de 2 første døgnene. Men så ble jeg litt trøtt og tenkte att jeg skulle sove litt i en 5-6 minutter, noe som gjikk litt dårlig da Endret 27. februar 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Skaff dere Giants: Citizen Kabuto. Hysterisk morsomt når man er 5-6 stk ++ litt synd at vi er bare 2 for øyenlikket. Uff.. har vist feilpostet denne tråden kan en moddis flytte den til aln party's `? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Flyttes etter ønske fra trådstarter Selv har jeg sittet i LAN i de siste 5 årene, og vi gjør alt fra enkel fildeling til spilling, samarbeid på diverse, eller bare chatting. Grei kommunikasjonskanal for de som har så late at de ikke gidder reise seg fra stolen Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Flyttes etter ønske fra trådstarter Selv har jeg sittet i LAN i de siste 5 årene, og vi gjør alt fra enkel fildeling til spilling, samarbeid på diverse, eller bare chatting. Grei kommunikasjonskanal for de som har så late at de ikke gidder reise seg fra stolen Takk, og natta for i dag ! nokk en dag med lan venter i morgen ! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har sitti i LAN (hjemmenettverk) endel år nå, så sånn sett veit jeg ikke helt. Har jo vørt på ferie og skole og sånt under LAN'et som fortsatt pågår da... (forresten, har LAN-party med 1 kamerat nuh ) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Sitter i LAN nå her hjemme, og har gjort det siden starten av uken. Det har kommet et par kamerater til siden vi startet, og nå er det 6 stykker her. (Hadde ikke tenkt å ha LAN engang.) Ellers så satt vi vel nesten kontinuerlig med bare små turer på jobb og en tur hjemom hos en kamerat fra starten av November til midt uti Januar. PC'ene til alle folka sto der, og det var alltid folk der Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 det lengste lan'a eg har vert på er vel heile påska. da vart det ein del starcraft og mohaa speling. det vart og masse fotball (artig midt på natta utan lys) fordi lan'et var på klubbhuset til det lokale fotballaget. har og vert på lan som varte i ca 1.5 veke. det var i sommarferien. da vart det å sitte og sjå på tour de france (dvs det var kun eg som følgte med) vart og masse mohaa og delta force 3 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Var til en kamerat i 5 dager tror jeg. I starten var det bare jeg å han, men vi ble 6 stk. på det meste da. Hadde vært på fest før lanet startet så det var ganske morsomt å spille etter at vi kom hjem til han. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 vi var vel en gjeng på 10-15 stk som hadde et 5-dagers lanparty før TG, så ca. 10 dager tilsammen da. ahh, gode gamle dager ..... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Rekorden min er vel ca 1-2 uker tror jeg... Var i sommer en gang. Gikk mye i CS, fildeling og Warcraft + litt starcraft.. Og en del små spill ol. Å se en film er somregel ett godt avbrekk fra å bare sitte å trykke hvis du er litt lei Lenke til kommentar
no name Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det lengste jeg har søtte på lan er litt over et døgn vi spillte og delte filer hmmm spill??? feks COUNTER STRIKE ! ! ! ! ! ! ! ! ! Lan uten cs går ikke Lenke til kommentar
adyton Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ingenting er som Starcraft sammen med kammeratene. Ikke bare melee spilling, men UMS maps kan bli veldig morsomt. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Lengste jeg har sitti er 9 dager... Midt på sommeren.. satt i en gammal kjeller.. kom ikke her å ikke kall meg nerd .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå