eXact Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hallo! Jeg vet at cd-keyer til counter-strike koster penger. men jeg har vært å lett på alle data foretninger i hele trondheim, og ingen hadde. Jeg lurte på om noen kunne være så snill å gi meg en cd-key eller avtale å møte meg i trondheim sentrum for å få penger få den DA HADDE JEG VÆRT EVIG TAKKNEMELIG Håper dere er snille og gir meg en cd-key TAKK PÅ FÅRHÅND eXact Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Kanskje de ikke hadde det fordi man ikke kjøper counter strike cd-keys men Half Life cd-keys. Og det ville vært rart om ingen selger HL i Trondheim Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvorfor i all verden poster du sånt i flere katgorier? Burde vel holde med post i CS forumet. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Prøv i en online butikk da, der finner du det garantert.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Kunne iallefall skifte topic til noke litt meir opplysande? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 1: Dårlig emnefelt 2: Det hjelper lite å lage samme posten 2 ganger, faktisk har det motvirkande effekt. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 1. Dette er et ulovlig tema. Spill med CD-key skal kjøpes 2. Dette er feilpost (riktig plassering: Spill -> Spillforum -> Counter-Strike) 3. Topic er lite beskrivende Gi meg én god grunn til ikke å stenge den her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg