Octavian Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 skal ha en som kan motstå lyn nedslag, veit jo seff at om det treffer huset har ups lite og si men dere forstår den skal redde pcn in case of ZAP hva skal jeg kjøpe?? Lenke til kommentar
Brutus5 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Skal du bare ha en som kun er for overspenning lynnedslag, kan du jo gå for denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...27&GrpID=7&s=pl Men jeg bruker denne selv, og er kjempefornøyd: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...27&GrpID=9&s=pl Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg vet ikke hvor man får kjøpt det men hva med "god gameldags inteligens". Dra ut stikk-kontakten når du går fra maskinen? Eldste trikset i boka Lenke til kommentar
Brutus5 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er ikke alle som kan tre hue i bakken fordi om det blinker litt ute veit du Lenke til kommentar
fredster Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Tja.... det er MANGE som selger UPS`er, men det er ikke alle som kan nok til å dimensjonere de riktig eller anbefale rett type i forhold til behovet brukeren har. Ville bare nevne det i forbindelse med at en bekjent av meg gikk i "baret" for et par dager siden. Han fulgte selgerens råd, noe som viste seg å ikke være så lurt. Selger anbefalt en 500 VA offline UPS til en maskin med 350 W PSU, noe som skulle holde leeenge for en hjemme PC ! Det den inkompetente dusten ikke tenkte på, var å spørre om noe annet skulle sikres i tillegg. Mange tenker ikke over at skjermer (i dette tifelle en 21" monitor) faktisk trekker en del den også (rundt 200 VA ekstra) ! Selvfølgelig gikk dette som det måtte gå, når han ikke gadd å høre med meg før han kjøpte... Skal innom forhandleren på mandag for å sørge for denne kameraten min får en ny UPS og at SELGEREN FÅR ET KURS ! Her er forresten noen linker du bør ta en titt på : Makker-norsk UPS importør Powerware-UPS(Fiskars/Invensys) UPS kalkulator Micropower-norsk UPS distributør UPS kalkulator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå