chairgame Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 når jeg skal lakkere mitt chieftec matrix, skal jæg bare lakkere over den gamle lakken eller skal jeg slipe den bord? skal ha samme innvendig Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 når jeg skal lakkere mitt chieftec matrix, skal jæg bare lakkere over den gamle lakken eller skal jeg slipe den bord? skal ha samme innvendig er ofte en fordel å gjøre overflate "ru" med fint sandpapir.. men husk å fjerne støvet som ligger igjen før du lakkerer... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 et spørsmål til: hvordan får jeg bort tusj strek på kabinettet? er det noen løsemidler jeg må bruke? eller går d bort når jeg pusser med sandpapir før jeg lakkerer? Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det går bort NÅR du lakkerer... Denj signaturn der stemme itj, Loqal rule ITJ, d e trægt Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 et spørsmål til: hvordan får jeg bort tusj strek på kabinettet?er det noen løsemidler jeg må bruke? eller går d bort når jeg pusser med sandpapir før jeg lakkerer? WhiteSpirit skal vel funke greit , dog jeg kan ikke garantere at det funker. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 tosk daffa Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 rødsprit eller isopranol funker nok fett..så lenge det ikke er en type dusj som aldri kan fjernes da.. men rødsprit burde funke fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå