Sitronade Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Som du skjønner trenger jeg hjelp med å sette opp to Pc'er til netett.Jeg vet ikke hva som er letettest for meg å sette opp men jeg har hverfall 2 pcer med nettverkskort og ADSL på den ene.Håper noen kan fortelle meg om hva som er best og billigst for meg.Takk for alle innlegg...PS: Jeg har lest guiden men jeg er nybegynner og kan ikke så mye.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hva slags leverandør har du? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har telenor.Og så har jeg xp proff på den ene og home på den andre. Lenke til kommentar
TunK Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Kjøp deg en ruter med støtte for pppoe, så er du oppe og kjører. Finnes forøvrig en rekke andre innlegg her på forumet om akkurat det samme. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Forslaget til TunK er etter min mening det desidert beste til Online ADSL. Det koster deg kanskje 4-500 kroner. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Hva kjøper man og hvordan setter man opp det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå