Helt Harry Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Er det noem som har erfaring med Eheim 1048 pumpe? Tenker da på støy! Har en akvarie pumpe som durer noe forferdelig,tenkte da og bytte til denne eheim pumpen. Eller er det noen bedre forslag kanskje? _________________ Abit kt7a Tbird 1333MHZ (1400MHZ) Water-cooled :smile: 256 SDram Gainvard Gf2 450Ti Live Lyd [ Denne Melding var redigert av: Helt Harry på 2002-03-20 07:03 ] Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Svært lite støy fra Eheimen, både nedsenket og ikke. Men den er litt dyr. Lenke til kommentar
daho Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 den er jo beregnet på og ha til akvarium og akvariumer står i stua, den støyer nok ikke slik at du hører det Lenke til kommentar
Helt Harry Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Hei! Den jeg har nu er jo og beregnet til akvarium,den høres ut som et treskverk,skikkelig during. Måtte sette skumgummi under vanntanken for og ta det værste.(Har tanken på utsiden av kabinett) Betaler gjerne noen kroner ekstra for og få vekk støyen. Neste prosjekt er og få ned støyen på strømforsyninga: http://overklokking.no/annet/PSUmod/index.html Lenke til kommentar
Greimund Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg har en Eheim 1048 pumpe, det er egentlig en ganske dyr sak, men jeg kjøpte min for 150 spenn brukt. Jeg ble meget imponert da jeg testa'n stille som døden! Har ikke testa den i noe kjølesystem ennå da jeg fortsatt sveiser og mekker på mitt kabinett, men det eneste jeg hørte da jeg testa'n i vasken var fossinga av vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå