Sozinho Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Heisan Noen som har noen erfaringer med kupelyset til Audi 80 -87 modell ? Bryteren kan være På eller på ett symbol med dører på, men når jeg setter den til dør symbolet og åpner en dør skjer det ingenting... Derimot kan jeg slå lyset på hele tiden det fungerer fint... Forslag mottas med takk. Er mørkt om kvelden Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Bryteren i døra er deffekt, eller ledninga har ramla ut. Lenke til kommentar
packs Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hehehe.. hadde samme problem med min 80 ta av bryteren i døra.. ledningen har garantert detti ut Lenke til kommentar
lozn Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Sannsynlige grunner er at bryteren er gåen (mest sannsynlig ref: Audi) eller så kan bryteren være avhengig av å få jorde seg i skruen den er festet på. Da er det lurt å ta denne skruen ut, og sørge for at det er jordingsmulighet dersom denne brytern krever det. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Heisan... Nå er det nesten ett år siden jeg startet denne posten faktisk. Vet ikke hvorfor jeg ikke har svart her tidligere, men så plutselig at andre hadde gjort det. Jeg kjøpte 4 nye dørbrytere hos Møller enkelt og greit. Så ble det lys i stua, uhm.. bilen Takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå