orjanos3.16 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 http://www.martin.deakins.org/div/t2.bmp Min eminente assassin. Høyt respektert i Morag Tong. Hvaforslags boots og cuircass (eller hvordan det staves ) er det du bruker? Har ikke cuirass. Bruker armored cape istedet. Så det du ser er shirt of restoration. Kjekt å ha på lange turer. Støvlene er boots of the apostle. De får du på et quest i Imperial Cult. De gir meget bra armor rating (light armor) pluss at de har en helvetes levitate spell i seg. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) personlig liker jeg ikke det gjennskinnet man har i alle items med spesielle abilities i seg.. du ser jo ut som et vandrende diskotek jo.. men det er som regel diskotinga som er best .. finst vel ikke no mod for å deaktivere disse nesten selvlysende itemsene ? Endret 9. mai 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Tror det er en mod som tar bort det "stygge" skinnet i magi tinga Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 No-glow mod eller no. Den fjerner gjennomskinninga, sånn at magiske ting ser vanlig ut. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 No-glo er vel og bra, men jeg foretrekker Colors De-Enhancer mod'en. Denne reduserer gjenskinnet i stedet for å fjerne det totalt, noe som gjør at man slipper mye av den overdrevne effekten, samtidig som den gjør det mulig å skille mellom magiske og vanlige gjenstander. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Nå spiller ikke jeg morrowind selv, men: Hvor stor plass tar egentlig mappa til morrowind hos dere?? (Med alle mulige mods osv) Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 tror min tar 800 mb ? tok mener jeg er helt på grensen til å instalere det igjen å starte en ny game.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Min mappa tar kun i underkant av 650 mb...jeg har dog ytterst få mods.. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Så mye som 1.2 gig, har en god del mods. Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) her er mannen min! Høy respekt i Great House Hlallu!! Her er den! Vet dere hva rasen heter eller hvor den kommer fra??? bare lurer! Endret 10. mai 2004 av Nubby07 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 her er mannen min! Høy respekt i Great House Hlallu!! Her er den! Vet dere hva rasen heter eller hvor den kommer fra??? bare lurer! Hvilket level er den, forresten? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 http://home.no/exdeath/pictures/temp/morrowind/ Morrowind-mappa mi er på 1.23GB. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 personlig liker jeg ikke det gjennskinnet man har i alle items med spesielle abilities i seg.. du ser jo ut som et vandrende diskotek jo.. men det er som regel diskotinga som er best .. finst vel ikke no mod for å deaktivere disse nesten selvlysende itemsene ? Bruker No-Glow. Funker 100%. Jeg mener at det gjør spillet penere, men også som det ble påpekt, er det ikke mulig å skille mellom magiske og vanlige ting. I like it. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Vet dere hva rasen heter eller hvor den kommer fra??? bare lurer! Offor lurer du på det? Det er vøl Wood Elf er det vel ikke? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Min 5. character: Katla Level 66, Imperial, Praetor (custom class) Guildmaster: Thieves guild, Fighters guild, mages guild, ,morag tong, ikke påbegynt main-quest Bekledning: Masque of clavicus vile Cuirass of the saviours hide boots of blinding speed egne enchantede ting: klær og ringer med masse feather og jump. Kan hoppe fra vivec til pelagiad med ett hopp Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Du tuller?! Fra Vivec til Pelagiad på ett hopp?! Er det med eller uten den 1000 pts. jump-scrollen? Endret 14. mai 2004 av Treblad Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) En stund siden folk har vist frem bilder nå. På tide. Alle fyrer opp Morrowind og mekker screen og viser dem her. Nå! EDIT: 1337 Endret 20. mai 2004 av CobraM Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Denne fyren, Nesnerik, har jeg nettop begynnt med. Han er level 9. Som dere sikkert skjønner, gjør jeg for tiden oppdrag for Imperial Legion. Denne karen, Maeglin, er level 37. Archmagister in Great House Telvanni, Imperial Dragon, Sjef for Fighters og Mages guild. Er også ferdig med Morag Tong og Imperial Cult. Holder på med main-questen atm. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Oi, han nederste character var skikkelig tøff! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Oi, han nederste character var skikkelig tøff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå