jokki Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 bra jeg ikke er alene. Neste gang jeg kommer over Morrowind GOTY edition pakken tror jeg jeg kjøper den så lenge den har en ok pris og da er jeg på kjøret igjen. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kanskje vi skal poste bilder?Bare 3bilder hittil.chatting tar vi på diskuter morrowind tråden.Skulle nesten tro jeg var moderator Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hahaha, dere suger alle sammen . æ har en lv.49 nord (Warlord, custom altså) heter Nazdreg har sverdet crysemerion eller noe,helm of saint clasiveus vile, o.s.v Min man e jævlig bra. Men desverre e han på xbox så æ kan ikke vise bilde Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har start spillet igår og skal vide... He ikke godt våpen , bud og klær Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hmm, noen som kan forklare en stakkars sjel hva Morrowind er forno? hva går det ut på? Er det ca det samme som RuneScape? er det online? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Lure på akkurat det samma som ThaAndre. Hva er dette for ett spill, kjøpes, online spill, koster det noe ? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 det er ikke noe som heter multiplayer på morrowind.. det er et reint single player spill, der du er en fange, som blir frikjent og får beskjed om å oppsøke en person i byen Balmora, hva du velger å gjør derifra er opp til deg.. du kan oppsøke personen.. eller overleve ved stjeling og plyndring.. eller joine en guild, eller rett å slett gjøre som de sier og oppsøke denne mannen, som er hovedquestet. morrowind er kjempegøy vist du liker spill med sverd, rustninger og magi. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Her er min person, som heter Elyas Machera. Egentlig bruker han kappe, men tok den av ham for anledningen Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det var ern kul char det Hadde engang en dark elf som var utrolig kul med kappe(han oxo) og fet rustning kombinasjon.Drepte hele Caldera med pilbuer var noe av det morsomste jeg gjorde med han og yppe meg mot "stakkarslige commonere" som er frekke i kjeften er oxo en av de tingene jeg gjorde. Jepp, jeg er en Role-player Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Liker ikke å drepe folk uten grunn, det kan ha noe å si senere... Ok, ikke de som går rundt i byene da. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) når du dreper noen som har noe å si for mainquestet kommer det en melding om at du har virkelig fucket det til, og at du burde loade, eller spille videre i "dette kaoset du har laget" men ingenting for folk som er viktige for småquests.. og guildquests. Endret 9. april 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tja, jeg bryr meg litt om folk fra Guildquests da. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Står og svever ute i vannet ved Ebonheart Gjør det samme, men uten hjelm Ser utover fjellene ved Balmora. Flott utsikt, tenker han Her viser han frem det fine sverdet sitt og de store musklene Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Kul person, men det finnes en egen tråd for dette Edit: så feil, dette var i den tråden... Endret 14. april 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) http://www.martin.deakins.org/div/t2.bmp Min eminente assassin. Høyt respektert i Morag Tong. Endret 8. mai 2004 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 http://www.martin.deakins.org/div/t2.bmp Min eminente assassin. Høyt respektert i Morag Tong. Hvaforslags boots og cuircass (eller hvordan det staves ) er det du bruker? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 det staves Cuirass han var rimelig fargerik må jeg si Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 www.geocities.com/morrowindtradet Side jeg laget for leenge siden, med forskjellig folk fra et annet forum. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Her er min person, som heter Elyas Machera. Egentlig bruker han kappe, men tok den av ham for anledningen "Elyas Machera" fra Wheel of time? (Robert Jordan) Den bokserien ruler Gleder meg til neste bok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå