Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Sånn ser min character ut : vist noen vil legge ut men ikke har webspace så ta kontakt med meg .. pm eller msn ([email protected]) jeg legger mer en gjerne ut et lite bilde for andre mw. fans. denne charen ble foresten laget idag.. og jeg har nettop begynt.. ergo lever jeg på det lille jeg får kjøpt i Caldera, Seyda Neen og Balmora.. under hjelmen skjuler det seg en nord.. som bruker blunt weapons og bue.. hva min destruction skill og annet tøv er, er ikke nødvendig å vite.. du er ikke kul med masse destruction skill.. selv de biligste rustningene er kule vist du kombinerer dem godt nok.. armor rating 333 eller 5 er ikke relevant.. nå snakker vi morrowind mote Endret 26. februar 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Han var ganske kul til å bli lagd idag.Kanskje du kan vise ansiktet hans også og fortelle mer om statsene? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 jeg gjorde en vri å tok ansiktet over Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Her er min flotte Dumner. Endret 26. februar 2004 av espen999 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Panda Martin: Gratulerer med 1000 innlegg! Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Min figur Hva er det å si? En lvl 32 dark elf destroyer (custom class). Medlem i house Telvanni (husker ikke rank) Archmage i Mages Guild Shield eller no i fighters Guild Proclaimed Nerevarine for House Telvanni og Redoran Beste våpen: Daedric longsword med absorb health 50-100 damage Endret 1. mars 2004 av vaskiZ Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Min figurHva er det å si? En lvl 32 dark elf destroyer (custom class). Medlem i house Telvanni (husker ikke rank) Archmage i Mages Guild Shield eller no i fighters Guild Proclaimed Nerevarine for House Telvanni og Redoran Wow! Hvor i steike fikk du tak i det laaange glassverdet? Knallkul charachter, forresten. Likte hetta. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) SPOILER: det ligger et sånt heftig glass sverd i urshilaku burial grounds (der du skal finne bow of sul nenipul ellernoe sånt) når du kommer til det høye rommet med mange utganger..og en slags "trapp" oppover.. der går du heeelt opp.. og hopper inn til pilaren i midten.. der har en sånn død mumie et sånt sverd med noen enchantments.. det var foresten litt av en robe.. er det en plugin ? robe med kappe liksom ? eller er det en vanlig robe og en vanlig kappe ? har aldri sett kapper eller rober med hetta på Endret 28. februar 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Roben finner man hos Mage Guilden i Sadrith Mora (iaffal "hovedstaden" til house telvanni) uten plugins, skal være på en hylle bak ett bord eller noe. Cloaken (kappa) er riktignok fra en plugin som heter cloak collection. Gå til www.rpgplanet.com/morrowind/modcontrols/mods.asp og søk etter cloak collection hvis noen vil ha den. Endret 6. mars 2004 av vaskiZ Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 VaskiZ, så du heter Erik! En annen person jeg kjenner er helt Morrowind fanatiker, og en annen tok jeg Morrowind savene til på et LAN i Lyngdal. Erik må være et Morrowind navn. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Min figurHva er det å si? En lvl 32 dark elf destroyer (custom class). Medlem i house Telvanni (husker ikke rank) Archmage i Mages Guild Shield eller no i fighters Guild Proclaimed Nerevarine for House Telvanni og Redoran Beste våpen: Daedric longsword med absorb health 50-100 damage Hvor har du lastet ned plug-in til den kappa?! den var kul! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kankje jeg skulle ha lest videre.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kanskje du bare skulle redigere èn post, enn å trippel-poste? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 smart smart jeg mista saven min for et par måneder siden og har ikke orket å starte på nytt igjen. Nå kjenner jeg det begynner å klø skikkelig i fingrene mine etter å starte igjen. Hvilke mods/expantions bør jeg legge inn før jeg starter? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Du burde jo ha Bloodmoon og Tribunal, men prøv Vivev expansion mod og Bank mod. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kan jeg starte rett opp i bloodmoon og tribunal? Trodde man måtte skaffe seg litt cash og experience og slikt først. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Du må ikke være god for å entrè Mournhold og Bloodmoon, men det er absolutt ett pluss. Fiendene er hakket sterkere der... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er viktigere å være god før du går inn i Tribunal, enn det er i Bloodmoon. Bloodmoon har mange flere lvl`d monster, mens på Tribunal har de allerede bestemt hvilke fiender som skal komme. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 smart smart jeg mista saven min for et par måneder siden og har ikke orket å starte på nytt igjen. Nå kjenner jeg det begynner å klø skikkelig i fingrene mine etter å starte igjen. Hvilke mods/expantions bør jeg legge inn før jeg starter? Kjenner med deg, spillet ble sletta hos meg. har heller ikke orka å starte på nytt. Føler også den kløa men orker ikke å begynne på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå