PC^2020 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har et qtec kabinett liggende ett sånnt lite http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl tenkte jeg kanskej kunne mekke å ha radioatorn på siden av kabinettet, noen som vet om det er mulig å få plass til vannkjøling i ett qtec, har ikke lyst å drasse med meg den tunge aopen hq08 driiten til TG. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) det er klart du kan plasere det i en q-tec.. Bare å sette det inn det er ikke ulovlig.. BURDE være plass.. Kan da ikke være noe mindre enn andre midi-towere?... Bare å prøve det Er det 350 watt q-tec psu som sitter i der? Funker sikkert hvis du ikke har stappet all slags dildall inni der Edit: Eller så kan du jo bare droppe vannkjøling på tg da skal på tg jeg å, men jeg Kjører luft, selv om det blir varmt der Endret 26. februar 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 vis du har 120mm raddis er det bare å fjerne hdd ramma og lage et 120mm hull i fronten. Hadde det selv før. Har bilder vis du trenger tips Den 350w qtec forsyninga dro fint min xp2500@2,54ghz +gf4 4200 og 2xcd og 1x hdd Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) hmm.. hadde kanskje tenkt å sette radiatorn i bonn av kabinettet? slik at den blåser ned i gulvet, det er jo føtter på den, og kabinettet er relativt breit. skal ha 3-5 disker inni maskina :)får ta å se på det i morgen.. ;D hadde et dragon miditower før, fant aldri ut hvor jeg skulle ha radiator osv.. Derfor kjøpte jeg HQ08 for å få enkelt plassert vannkjølinga. Men kabinettet er så tungt og fælt at jeg kunne tenke meg å bruke qtecen hmm. er det mulig å fjerne den blå gria i fronten av kabinettet? Endret 26. februar 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 sånn, da er alt montert, har radiatorn i bonn av kabinettet, ganske funky, men ahr gjort noe fiel da.. tempen øker heletia Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 sånn, da er alt montert, har radiatorn i bonn av kabinettet, ganske funky, men ahr gjort noe fiel da.. tempen øker heletia Bilder? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 skal bli, men trur det for havne i worklog. må finne den USB kabelen først ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå