Supervisor Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Hei. Jeg trenger tastatur/mus som har rekkevide 80m. Finnes det? Jeg fant dette men den rekker "bare" 30m. http://www.gyration.com/ultraprosuite_fullkey.htm Er det noen andre løsninger som kan styre datamaskin med presentasjon som er 80m unna presentasjonssted. Endret 26. februar 2004 av jokab Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvorfor i heiteste huleste trenger du det? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Trådløst Tastatur tror jeg nesten vi kan utelukke med en gang. /: "Er det noen andre løsninger som kan styre datamaskin med presentasjon som er 80m unna presentasjonssted." - Laptop og WLan er det eneste jeg kan tenke meg. evt nettverk. /: Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Ikke jeg. En kamerat i Sveitz trenger den. Han må styre presentasjon på en datamaskin som er 80m unna ham. Han må egentlig styre to maskiner samtidig (en med tysk og en mad fransk presentasjon). Ikke spør meg hvordan og hvorfor. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Forlengelsesledning til mottaker for trådløst tast/mus? Gjerne over tak, slik at mottaker henger like over stedet det styres fra? Brukes (dog med betraktelig kortere avstand ) på jobben... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 ' date='26/02/2004 : 23:05'] - Laptop og WLan er det eneste jeg kan tenke meg. evt nettverk. /: Jeg foreslå det samme med en gang. Mitt forslag var å bruke Ultr@VNC men det er også utelukket siden datamaskinene tilhører ikke ham men til kunder og han har ikke lov å installere noen programvare på dem Slik som jeg ser det, er det håpløst for ham..... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Feilpost da du ikke trenger ny PC... Flyttes Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) haha, ja. og de kan heller ikke stå og dure av seg selv? Virker som han har veldig sære arbeidsgivere. Nei, det eneste jeg kan tenke meg DA, er å mekke en hjemmelaga forsterker eller en hjemmelaga antenne. (Forsterkere og digitale signaler går ikke godt sammen såvidt jeg vet.) Endret 26. februar 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Sorry for feilposting... m-kane, jeg tror avstand er alt for lang for kabelforlengelse. Endret 26. februar 2004 av jokab Lenke til kommentar
Rigel Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Blackbox har en KVM switch (mottaker og sender bokser) som bruker Cat5 (TP) kabel for overføring. Koster litt men er kanskje en mulighet... HW hadde en nyhet om det for en stund sia. edit: link får vel poste en link jeg også da, så det ikke bare blir "skryting" http://hardware.no/art.php?artikkelid=1698 Endret 26. februar 2004 av Rigel Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Her er linken til BlackBox. Leta litt mens andre bare skrøt om det... BlackBox FRD Endret 26. februar 2004 av dahlfr Lenke til kommentar
bernini Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Blåtann tastatur/mus. Så hw testet mx900 til 20m gjennom to etasjer. Hvis det er noenlunde fri sikt så er det vel kanskje mulig? Noe BT antenne eller noe sånt kan vel hjelpe på rekkevidden? Endret 26. februar 2004 av gordito Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 gordito @ 26/02/2004 : 23:23 Blåtann tastatur/mus Logitech DiNova kanskje? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Her er linken til BlackBox.Leta litt mens andre bare skrøt om det... BlackBox FRD Jeg tror at vi er kommet frem til noe. Takk skal dere ha, alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå