bleidd Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvis den er knekt, får man ofte en ny fra produsenten hvis du sender inn spillet. Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 og for ikke å snakke om vist du har en 10-20 spill.. og spiller nesten alle.. jeg har et ****** strev hver gang jeg skal lete fram en cd.. derfor laster jeg ned nocd cracks i hytt å pine. men der er fortsatt ikke lov å diskutere "cracks" (som jeg vill si at er "wares") her på forumet. Med andre ord hvis du trenger dem så finner du dem selv ! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hmm.. ja.. greit nok.. men jeg blir litt forbanna over den store dobbeltmoralen som hersker her.. her kjefter folk på folk som lurer på cracks fordi de mistenker piratkopier.. mens sikkert de fleste av dem har eller har hatt tilgang på warez.. og de som ikke har warez hadde kansje hatt warez vist de viste om alle enkle stedene du kan få nyeste spillene på et par timer med en brukbar adsl linje.. jeg har en tilståelse å komme med: jeg har piratkopier.. og det har nok MAAAANGE andre på dette forumet og. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hmm..ja.. greit nok.. men jeg blir litt forbanna over den store dobbeltmoralen som hersker her.. her kjefter folk på folk som lurer på cracks fordi de mistenker piratkopier.. mens sikkert de fleste av dem har eller har hatt tilgang på warez.. og de som ikke har warez hadde kansje hatt warez vist de viste om alle enkle stedene du kan få nyeste spillene på et par timer med en brukbar adsl linje.. jeg har en tilståelse å komme med: jeg har piratkopier.. og det har nok MAAAANGE andre på dette forumet og. Det er ikke fordi vi har dobbeltmoral, det er bare det at hver gang noen diskuterer dette så blir tråden stengt (rart det ikke har skjedd her da men ) Så hvorfor gidde å svare på en tråd som blir stengt? Kan jeg komme med et tips? En søkemotor er fint å bruke istede for å spørre et forum. Noen forum vil ikke ha slike diskusjoner, det må du bare respektere. Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 kanskje moddisane ikke er helt uenige siden denne tråden ikke er stengt.. lov å håpe har nå funnet en NO cd crack så alt er bare fint med meg.. men synes uansett dette er verd å diskutere videre. Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) kanskje moddisane ikke er helt uenige siden denne tråden ikke er stengt.. lov å håpe har nå funnet en NO cd crack så alt er bare fint med meg.. men synes uansett dette er verd å diskutere videre. nei det er ingen vits å diskutere dette vidre når du har fåt den "cracken" din er fortatt ikke lov å dikutere wares her som nevnt 100 ganger før! synes egentlig moderatorene burde stenge denne tråden nå Og en ting som jeg tror er at de fleste har en eller annen form for Piratkopiert vare på din pc. Endret 27. februar 2004 av insider Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 og din pc insider. bransjen graver sin egen grav når de tar 1000 kr for et virusprogram.. og 500-700 for et nytt spill.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 og din pc insider. bransjen graver sin egen grav når de tar 1000 kr for et virusprogram.. og 500-700 for et nytt spill.. jeg er inget untak .. men en ting.. hvorfor tror du så mange kjøper 200 - 250 gig hd's ? for å ha dem til worddokks ? tror ikke det ! er jo folk som bruker dem til video / musikk regg men tror de aller felste som kjøper dem bruker dem til mye annet ! Du skal ha kjøpt gnagske mange cder ( det er lovelig å rippe dem til eget bruk ) og ha instalert mye spill ( som du da har kjøpt ) og skal ha 100000 word doks for å fylle opp en .. bruker altids opp MYE pass til videoregg .. 30 min video er vell ca 10 - 15 gig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Stenges.. Ta det opp med aktuell moderator. Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. Klager skal være begrunnet, saklige og i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender klager. Quote II Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg