billythekid Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 alså hvorfor ble denne stengt! er jo ikke warez jeg eier spillet og NO CD patch er egentlig ikke noen Crack for jeg ønsker kunn å spille et spill jeg har LOVELIG KJØPT og betalt. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=212538&hl= Jeg spørr på ny å håper denne gangen at den ikke blir stengt.. hvis dere mener det fortsatt er "ulovelig" så beklager jeg på det sterkeste.. Off Topic: man skal ikke snakke stygt om andre HW brukere.. men er en tedens blant en del av "oss" at vi er mere opptatt av å skrike FEIL POSTET!, Feil Tittel, Warez bla bla, denne trådet er ulovelig og må stenges i steden for å komme med konstruktive svar! Spesielt en liten "djevel" har jeg lagt merke til uten å nevne navn host ..Merlin.., ikke noe personelig angrep men alt du skriver er destruktivt. og nokk en gang ikke arester meg for mine skrive feil vet det er MANGE av dem håper på litt andre tilbake meldinger denne gangen.. Takk for meg beklager også at denne Posten ble litt Off topic og Off kategori. Men ønsker også svar på det med NO cd cracken Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) og nokk en gang ikke arester meg for mine skrive feil vet det er MANGE av dem Hvis du vet det er mange av dem hvorfor tar du deg ikke 1 minutt og retter teksten du har skrevet? Forøvrig er hw.no sine retningslinjer ganske klare når det gjelder no cd crack osv. NEI! Spesielt en liten "djevel" har jeg lagt merke til uten å nevne navn host ..Merlin.., ikke noe personelig angrep men alt du skriver er destruktivt. Er ikke dette et lite personangrep? Edit: invictus har vært i denne tråden lenge, du får sikkert et svar av han(kanskje en ferie med på kjøpet?) Endret 26. februar 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Moderatorene på dette forumet liker ikke diskusjoner ang. no-cd cracker.... blir nok stengt. Dersom du vet du skriver feil, hvorfor retter du de ikke opp? Skjerpings! Les retingslinjene ang. personlige angrep. Endret 26. februar 2004 av TCi Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 det er ikke vits ådiskutere dette "raportert" Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 og nokk en gang ikke arester meg for mine skrive feil vet det er MANGE av dem Hvis du vet det er mange av dem hvorfor tar du deg ikke 1 minutt og retter teksten du har skrevet? Forøvrig er hw.no sine retningslinjer ganske klare når det gjelder no cd crack osv. NEI! Spesielt en liten "djevel" har jeg lagt merke til uten å nevne navn host ..Merlin.., ikke noe personelig angrep men alt du skriver er destruktivt. Er ikke dette et lite personangrep? Edit: invictus har vært i denne tråden lenge, du får sikkert et svar av han(kanskje en ferie med på kjøpet?) For det første så hater jeg Warez (Vi lærer alle av våre feil), og for det andre så liker jeg ikke folk som skriver at de har et spill etc kun for å få en NO-CD til et spill de har lasta ned ulovlig. Jeg vil gjerne tro deg kamerat , men ikke før jeg ser deg stå med originalcoveret i hånda på et bilde med link. Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 alså at jeg sier jeg har kjøpt spillet burde holde jeg trenger da ikke bevise det grunnet alle mine feil er Dysleksi jeg ser dem ikke selv så kan ikke rette dem.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg sier meg enig i at det er for mange som liker å leke politi her. Folk burde bare holde munn (boikotte crackdiskusjoner og ikke fyre opp folk) og bare rapportere i stedet. Når posten stenges, får likevel trådstarter (eller den aktuelle personen) en beskjed fra moderator om hva som ikke er lov med posten. No-cd cracks er imot retningslinjene, så det er uansett ikke noe å diskutere. Regler er regler! Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg sier meg enig i at det er for mange som liker å leke politi her. Folk burde bare holde munn (boikotte crackdiskusjoner og ikke fyre opp folk) og bare rapportere i stedet. Når posten stenges, får likevel trådstarter (eller den aktuelle personen) en beskjed fra moderator om hva som ikke er lov med posten. No-cd cracks er imot retningslinjene, så det er uansett ikke noe å diskutere. Regler er regler! alså det burde være anleding til å diskutere reglene.. jeg har ikke fått noe SAKELIG svar med fornuft i hvorfor denne tråden ble stengt jeg prøver ikke være vanelelig bare lurer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 dette er ikke et demokrati, dette er et forum der moderatorne har all makt, de lager ikke reglene de bare overholder dem. alle forum som skal bli tatt seriøst kan ikke ha Warez snakk Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 har du digitalkamera ? i så tilfelle.. ta et bilde (av deg og spillet) og få det lagt ut.. (jeg kan forsåvidt gjøre det vist du ikke har webspace) så tar vi knekken på alle tvilerne Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har ikke noe digital camera.. men har en CD KEY hvis det hjelper men det er jo kanskje ikke lov til å vise den slik på forumet Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Problemet er at det ikke er lov med med cracker osv på forumet, så den som evt svarer deg i denne tråden vil få smellen selv Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det saklige svaret du ser etter er rett og slett at det bryter med retningslinjene. Om det er brudd på norsk lov er en annen (gråsone)sak, men det spiller ingen rolle. Vil du bruke dette forumet, plikter du deg til å følge dets regler Så enkelt er det altså Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Det saklige svaret du ser etter er rett og slett at det bryter med retningslinjene. Om det er brudd på norsk lov er en annen (gråsone)sak, men det spiller ingen rolle. Vil du bruke dette forumet, plikter du deg til å følge dets regler Så enkelt er det altså ja men det må ha være lov å diskutere Teite regler, Feks hvis dette hadde vært for 150 år siden så hadde det feks Kunn vært et forum for Hvite folk, hadde det ikke da vært og å ta en diskusjon på om det er rett? ALSÅ FOR Å GJØRE DET LETT! Jeg trenger hjelp til å få et spill jeg har betalt for til å funke er dette GALT? min mening Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 alså det burde være anleding til å diskutere reglene.. jeg har ikke fått noe SAKELIG svar med fornuft i hvorfor denne tråden ble stengt jeg prøver ikke være vanelelig bare lurer Ikke vær så kverulant! Selv om du har kjøpt spillet eller ei, så har nok 85% av brukerne av no-cd cracker tenkt til å få et spill de har lastet ned til å virke. Ergo så liker ikke hw.no folk at man diskuterer det, siden 9/10 ganger så er det warez som ligger bak. Er det så vanskelig å forstå? Du søker svar på mange spørsmål som er svart i flere hundre tråder gjennom tidene, bare søk etter de... Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 eneste som er nytting med en no-cd crack er hvis du har mistet din orginale cd ellers klarer du deg fint uten ! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 ALSÅ FOR Å GJØRE DET LETT! Jeg trenger hjelp til å få et spill jeg har betalt for til å funke er dette GALT? Nei, men det endrer ikke forumreglene... Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 eneste som er nytting med en no-cd crack er hvis du har mistet din orginale cd ellers klarer du deg fint uten ! jeg har Knekt min! er den nyttig da? Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 eneste som er nytting med en no-cd crack er hvis du har mistet din orginale cd ellers klarer du deg fint uten ! jeg har Knekt min! er den nyttig da? ja delevis. Kansje Off topic men vert å vite: You are LEGALLY ALLOWED to make a personal backup of an Original Game CD as long as you are the owner of the Original Game CD. You are NOT ALLOWED to sell, rent or give away any backups of copyrighted Games CD's, as this is not allowed by Copyright Laws. You MUST DESTROY any backups when you don't legally own the Original Game CD anymore (e.g. selling or giving it away) Before making a backup, check in the supplied manual or on the back of the CD, if there are special conditions for making a personal backup. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 og for ikke å snakke om vist du har en 10-20 spill.. og spiller nesten alle.. jeg har et ****** strev hver gang jeg skal lete fram en cd.. derfor laster jeg ned nocd cracks i hytt å pine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg