Gå til innhold

Trenger hjelp!

Bleelekwwl

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg kjøpte en ny pc for ca 3 måneder siden og den har funket bra fram til nå, men plutselig så fikk han et rart problem at når han starter spill eller installeringer av nye spill så går den alltid ut av det og hvis man går inn igjen går masking bare ut igjen osv.. Prøvde å reinstallere Windows XP home, men det hjalp ikke.. Installerte da oppgradering av windows, ikke ny installering, men når jeg prøvde ny installering så fikk jeg en feilmelding etter at maskinen har gjort klart til installering og restarter. Der kom det opp en blå skjerm som sa at jeg skulle avinstallere alle nylig installerte harddisk drivere (har aldri installert noen) eller passe på at hdd er skrudd av.. Så restarter jeg men windows ble aldri installert.. Nå har man bare fått det problemet at ISDN kortet hans visstnok ble avinstallert og man kan ikke installere det på nytt fordi det står at det allerede er installert, men du kan heller ikke avinstallere det... :dontgetit: Noen som vet hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erm...

Posten stenges av følgende grunner:

- Feilpost, "Annet om hardware" passer bedre

- Bumping

- Dårlig topic

-For dårlig formulering av spørsmålet og teksten til at den blir lesbar

Så vennligst prøv på nytt, og vennligst også legg litt vekt på siste piunktet. Oversiktlighet hjelper mye ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...