Gaultier Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Åhhhhh! Jeg er så lei av dette med at det er blitt helt tabu å snakke om cheating på norske CS servere. Hvis jeg nevner noe (jeg har spil LEEENGE og ser en cheater når jeg ser det) så får jeg masse dritt slengt i trynet! Jeg har sluttet å spille CS. PB er jo en vits, 90% av cheats runnlurer den. **** jeg skulle SKUTT han sol laget den første cheaten til CS. Jeg savner CS. ****FAEN!!! Noen som deler mine meninger? Jeg leste en undersøkelse på Gamespot eller no' 30% sa de aimbottet. En annen ting er at aimbot kan stilles på bryst. Det er mye mer effektivt da brystet og magen er større enn hodet, og med AK skal det ikke mer enn 2-3 skudd til å drepe. Så HS er ikke det største prob. Jeg sikter dårligere enn 50 % av nybegynnerne på CS. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 ja, ja. alle hater cheatere, bla bla.. men hva kan du gjøre? nix, nada.. finn deg en server med cheating-death og csguard installert, samt noen gode admins som er der med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 cs på servere rundt om kring suger jo... spill på cs.belligero.com cs-guard der tar knekken på nesten alle cheats, flere tusen cheatere er blit bannet der i løpet av få uker - tar ikke anticheaten knekken på cheatene kan man vote-kicke de ut. men vær forsiktig med hvem du voter. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Har du ADSL fra Nextgentel så kan du spille her: http://www.broadpark.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå