Joddze Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Når jeg skal spille av filmklipp,blir alt bare grått,hører lyden og alt men det blir bare grått. Unntaket er Windows Media Player,der hakker bilde som bare det,oppdateres kanskje en gang i sekundet. Selv i PowerPoint blir filmklippet grått,og lyden spilles av mens jeg sitter å ser på en fin grå firkant. Uansett hvilken player jeg bruker,blir alt grått eller hakkete bilde. Dette bare skjedde plutselig,aner ikke hvorfor. Har kjørt fullstendig virus og systemsjekk,og kjørt gjennom Ad-Aware. Alt annet funker helt normalt. Innspill og forslag til løsninger mottas med takk Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er vel kanskje en codec du mangler. Sjekk på codec-forumet, så er det sikkert noen som kan hjelpe der.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Vike Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 prøv å installere nyeste versjon av Divx codec Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Bruker K-lite codec pack full så tror jeg har de codecene som trengs.. Fungerte helt fint,så plutselig bare sluttet det å virke. Instalerer k-lite codec pack og bsplayer på nytt,og ser om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå