genesis Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) jepp bare lurer liksom. Kjøpte nettop et stort chieftech kabinett men det skulle vise seg problematisk å få festet bla. 2stk_ Black Ice Extreme 2 (240 mm x 32 mm) Så jeg bare lurte på, om det finnes noen tilsvarende store kabinett, med 4*120mm ut/inn plasser til vifter? På dette chieftech kabinettet har en klart å lage det så dårlig at en må ha noe plastgreier for å feste viftene, og eks foran, må en ha harddisk holdere, for å ha disse plastikk greine(for videre å ha kun 80mm vifter der). Det er ikke et slikt kabinett jeg "er ute etter" nå. edit_ ++ = helst plass til flere vifter, eks over PSU, foran, bak Endret 26. februar 2004 av genesis Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 er det ikke bare å modde? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) kanskje, men jeg har opprettet en anne post for det her er jeg bare på utskikk etter default "bra" kabinetter bare hjelp meg med moddinga_ http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=212668 edit_ (unødvendig å lage ny post) det har jeg også lurt på, men det er kanskje ikke noe hjelp for deg joda blir vi mange nok er vi et marked for det, og kabinettene vil komme, og andre vil følge, og enda flere kabinetter vil komme Endret 26. februar 2004 av genesis Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Så jeg bare lurte på, om det finnes noen tilsvarende store kabinett, med 4*120mm ut/inn plasser til vifter? det har jeg også lurt på, men det er kanskje ikke noe hjelp for deg Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 mitt aopen hq08 har 6*120mm vifter.. men det er nok litt modda ja.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 mitt aopen hq08 har 6*120mm vifter.. men det er nok litt modda ja.. mitt har 3x80+1x40 .. hakke lagd noen extra plasser enda, men planene er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå