LarsP Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Altså... Doom3 kommer til å KNUSE HL2 langt ned i støvlene når det kommer til grafikk og kontroller... Eneste HL2 kan overleve på er en genial historie og CS2 slik at alle fjortisene blir fornøyde! Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Er litt redd for at vavle vill tenke mer på graffik enn gameplay og handling, har sett mange "topptitler" gå ned i flammer fordi det eneste bra med spillet var graffiken. "one can only hope" Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Altså... Doom3 kommer til å KNUSE HL2 langt ned i støvlene når det kommer til grafikk og kontroller... Eneste HL2 kan overleve på er en genial historie og CS2 slik at alle fjortisene blir fornøyde! Jeg trodde det var populært å si at Doom3 har dårlig grafikk.. Det var ihvertfall en periode det var populært, er nok bare jeg som ikke følger med lenger. Så nå er det Half-Life 2 som har dårlig grafikk? Det er det som er "in" nå? For å se HL2 i action så kan man ta en titt på disse nesten pixel perfekte video klippene (bink videoene). http://www.3dgamers.com/games/halflife2/#filelist Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Spør du meg, så var det ikke verdens dårligste bilde da! Dessuten ville nå ikke jeg stolt helt på pcgw da... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Spør du meg, så var det ikke verdens dårligste bilde da!Dessuten ville nå ikke jeg stolt helt på pcgw da... Hehe bilde er jo ikke tatt fra PCGW... er jo offentliggjort av Valve... Men jeg tror ikke at HL2 har dårlig grafikk, lang der i fra. Det ser bare litt teit ut med de lyseffektene på det siste bildet der, etter min mening. Folkene ser ikke så veldig realistisk ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg trodde det var populært å si at Doom3 har dårlig grafikk.. Det var ihvertfall en periode det var populært, er nok bare jeg som ikke følger med lenger. Så nå er det Half-Life 2 som har dårlig grafikk? Det er det som er "in" nå? Jeg kommer alltid til å mobbe valve, dvs helt til HL2 kommer ut og gir meg bakoversveis, noe jeg faktisk håper på, men ikke tror er realistisk. Ja, jeg har sett Bink-videoene, ble ikke ekstremt imponert. Når det kommer til Doom3, skjønner ikke at det er mulig å tenke tanken på å kritisere det en gang.. John Carmack kommer til å levere varene denne gangen også... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Han kommer no til å levere varene sine ja , men noe sier meg at Valve leverer varene bedre Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvem er det som står og stirrer på trynet til medkameratene dine når headcrabs hopper rundt deg? Gameplay er alt. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Gameplay er alt. Flott noen har vett i hodet Du kan ha så mye shaders og normal mapping du vil, men det blir ****** ikke noe bra spill av bare det. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Likte ikke den artikelen i PCGW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå