rener Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 http://www.cdon.com/product.phtml?prod=207930# Jeg ser det at Forløbig lanseringsdato er satt til April, men likevel selger de spillet. Jeg syntes bare det var litt merkelig og kjedelig at jeg må vente så lenge.... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Billig jo, bare 419 kr. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Litt teit hvis du betaler 419 kroner nå, og så får du ikke spillet i posten før september da. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har ikke CDON kun postoppkrav da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 de har vel ikke kun postoppkrav, men de har det også, de hadde ivertfall. Ps. tviler på at HL2 kommer i april, tviler på at det kommer i september Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 man kan bestille for så å få faktura fra cdon.com... og half-life 2 blir en flopp, se på det siste bildet i pcgw, grafikken er jo horribel! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 nå har jeg ikke sett siste nummer av pcgw, men jeg nekter å tro at grafikken til hl2 ser horribel ut. Har sett mange andre screenshots og det ser deilig ut! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 ja, det var før de måtte lage spillet fra scratch igjen Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Motoren er jo stort sett den samme da, så det skulle ikkebli noen stor grafikkforskjell selv de måtte ha begynt på nytt. Noe jeg tviler på de har gjort.. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Motoren er jo stort sett den samme da, så det skulle ikkebli noen stor grafikkforskjell selv de måtte ha begynt på nytt. Noe jeg tviler på de har gjort.. Motoren er "den samme", det vil si det grafiske er helt intakt. Det de har forandret på er selve kildekoden og nettkoden så ikke teite hackere skal kunne jukse online. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 man kan bestille for så å få faktura fra cdon.com... og half-life 2 blir en flopp, se på det siste bildet i pcgw, grafikken er jo horribel! Grafikk er ikkje alt vettu Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 ja, det var før de måtte lage spillet fra scratch igjen De har jo ikke laget noenting fra scratch... du begynner jo ikke om igjen når du ikke har noe... Det at de jobbet lenge med motor og konsepter førte jo til slutt til at de satt igjen uten innhold. Skal og være enig i at det siste bilde som ble sluppet (det som er i pcgw) er ganske dårlig grafikk på... Mulig det er bare bilde som "lyver", men det ser rett og slett litt uferdig ut. Vampire: Bloodlines har i allefall knallgod grafikk Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hvis du ser på fakta på hl2 så ser du Release Dato: 04-2004 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 er det link til sider med disse bildene Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Motoren er jo stort sett den samme da, så det skulle ikkebli noen stor grafikkforskjell selv de måtte ha begynt på nytt. Noe jeg tviler på de har gjort.. De måtte endre på alt siden spillet kjørte elendig på geforce fx kort av en eller annen grunn, husker ikke hvor jeg leste det. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hvis du ser på fakta på hl2 så ser du Release Dato: 04-2004 Denne datoen er nå høyst usannsynlig , skal vi tro kilder nær Valve. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Motoren er jo stort sett den samme da, så det skulle ikkebli noen stor grafikkforskjell selv de måtte ha begynt på nytt. Noe jeg tviler på de har gjort.. De måtte endre på alt siden spillet kjørte elendig på geforce fx kort av en eller annen grunn, husker ikke hvor jeg leste det. Vel.. Det er _feil_ Vampire: Bloodlines bruker samme motoren og har ikke redesignet spillet sitt. Valve måtte dog ha en spesiell path til NV30 kort for at de skulle kjøre grei hastighet... altså ikke skikkelig dx9, men med litt kutting av features her og der. De brukte lang tid på å optimalisere det for å få bra nok hastighet, akkurat slik id har gjort med doom 3. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 ja, det var før de måtte lage spillet fra scratch igjen De har jo ikke laget noenting fra scratch... du begynner jo ikke om igjen når du ikke har noe... Det at de jobbet lenge med motor og konsepter førte jo til slutt til at de satt igjen uten innhold. Skal og være enig i at det siste bilde som ble sluppet (det som er i pcgw) er ganske dårlig grafikk på... Mulig det er bare bilde som "lyver", men det ser rett og slett litt uferdig ut. Vampire: Bloodlines har i allefall knallgod grafikk Har noen en link til dette bilde? Skulle likt å sett det... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Bilde Det er link til bildet... kan ha noe med lyseffekter å gjøre osv... men men Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Syntes det så bra ut det bilde. èn ting, HL2 er noe helt annet i bevegelse. Screenshots er...so so. Men det er utrolig livaktig og virkelig når du faktisk begever deg rundt og ser de forksjellige detaljene i animasjoner osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå