Gå til innhold

Half-life 2 på CDON..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Motoren er jo stort sett den samme da, så det skulle ikkebli noen stor grafikkforskjell selv de måtte ha begynt på nytt. Noe jeg tviler på de har gjort..

Motoren er "den samme", det vil si det grafiske er helt intakt. Det de har forandret på er selve kildekoden og nettkoden så ikke teite hackere skal kunne jukse online.

Lenke til kommentar
ja, det var før de måtte lage spillet fra scratch igjen

De har jo ikke laget noenting fra scratch... du begynner jo ikke om igjen når du ikke har noe...

Det at de jobbet lenge med motor og konsepter førte jo til slutt til at de satt igjen uten innhold. Skal og være enig i at det siste bilde som ble sluppet (det som er i pcgw) er ganske dårlig grafikk på... Mulig det er bare bilde som "lyver", men det ser rett og slett litt uferdig ut.

Vampire: Bloodlines har i allefall knallgod grafikk :)

Lenke til kommentar
Motoren er jo stort sett den samme da, så det skulle ikkebli noen stor grafikkforskjell selv de måtte ha begynt på nytt. Noe jeg tviler på de har gjort..

De måtte endre på alt siden spillet kjørte elendig på geforce fx kort av en eller annen grunn, husker ikke hvor jeg leste det.

Lenke til kommentar

De måtte endre på alt siden spillet kjørte elendig på geforce fx kort av en eller annen grunn, husker ikke hvor jeg leste det.

Vel.. Det er _feil_

Vampire: Bloodlines bruker samme motoren og har ikke redesignet spillet sitt.

Valve måtte dog ha en spesiell path til NV30 kort for at de skulle kjøre grei hastighet... altså ikke skikkelig dx9, men med litt kutting av features her og der. De brukte lang tid på å optimalisere det for å få bra nok hastighet, akkurat slik id har gjort med doom 3.

Lenke til kommentar
ja, det var før de måtte lage spillet fra scratch igjen

De har jo ikke laget noenting fra scratch... du begynner jo ikke om igjen når du ikke har noe...

Det at de jobbet lenge med motor og konsepter førte jo til slutt til at de satt igjen uten innhold. Skal og være enig i at det siste bilde som ble sluppet (det som er i pcgw) er ganske dårlig grafikk på... Mulig det er bare bilde som "lyver", men det ser rett og slett litt uferdig ut.

Vampire: Bloodlines har i allefall knallgod grafikk :)

Har noen en link til dette bilde? Skulle likt å sett det... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...