SvennAndre Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg vil klokke mitt Hercules Radeon 9800pro, og jeg har bare boxed kjøling.. går d bra? Noen som har et program å anbefale til det? trenger også et program for å klokke min P4 prossesor.. Noen som gidder å hjelpe litt? på forhånd takk! Litt newb spørsmål, men håper jeg ikke blir uthengt og bla og bla. ThaAndre Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Bruk "RivaTuner" til skjermkortet. CPU klokkes vel enklest i BIOS, men det hovedkortet ditt kan jo bruke Corecenter som finnes på hjemmesidene til HK leverandør... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Heisann! Selv bruker jeg Powerstrip til å klokke skjermkortet mitt. Å klokke med boxed-kjøleren på skjermkortet er ikke anbefalt, men du skal nok kunne klokke "et-par-10" mhz. Angående overklokking av prosessoren din, anbefaler jeg deg å lese denne. Du kan eventuelt poste en egen post om dette under "Prosessor og overklokking". EDIT: Du er kjapp, Lucifer 666, forgrømmade kjapp. Endret 26. februar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Feilpost? CPU-klokking -> Prosessor og overklokking Skjermkort-klokking -> Skjermkort, skjermer Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 takk for svar! Laster ned Powerstrip nåh.. Corecenter som fulgte med, er ikke no spess bra.. Når noe som helst ikke var klokket kom det advarsler hele tiden om at det var det, og det viste feile temp. hele tiden og skrudde av datan uten grunn, ble lei og uninstalerte det.. Dingot0m: Ble litt mye styr å lage to poster samtidig om nesten det samme.. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Corecenter som fulgte med, er ikke no spess bra.. Enig. Mye bedre/enklere å gjøre det i BIOS Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Tja, i tillegg handler det om software, så det skulle blitt postet i Programvarekategorien... Men jeg lar det slippe unna siden det tross alt handler om Overklokking, kategorien heter "OK-baren" og siden spørsmålene uansett da ville strekt seg over flere kategorier. Greit å holde det samlet. Endret 28. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Takk for det Blib.. Noen som da også kan anbefale en kjøler til mitt radeon kort? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Takk for det Blib.. Noen som da også kan anbefale en kjøler til mitt radeon kort? Denne fra microplex er finfin til ditt kort Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Ja, den ser bra ut! men vet du om microplex sender til tyskland? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ja, den ser bra ut! men vet du om microplex sender til tyskland? Nei det tviler jeg på. Men da hadde jeg printa ut bilde fra microplex å tatt en tur rundt på butikkene å sett om jeg fant en Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, den ser bra ut! men vet du om microplex sender til tyskland? Nei det tviler jeg på. Men da hadde jeg printa ut bilde fra microplex å tatt en tur rundt på butikkene å sett om jeg fant en tja, d går ann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå