Gå til innhold

fin telefon til Fredrik

Anbefalte innlegg

hva er egentlig forskjell mellom p800 og p900?

at det er bedre skjerm vet jeg og at det er versjon 7 i p900 men ellers?

Størelse, design (og bedre kamera?)

vil kameraet være bedre enn på E700EN min?

dere skjønner jeg brukte det kameraet i hytt og pine!

Tror e700, 6600 og p900 har veldig lik kvalitet på bildene sine, men hvis kamera er deet viktigste burde du jo heller kjøpe ett "rent" kamera...

Kommer jo Motorolaer med megapixel kamera til høsten som kansje kan være noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er ikke det men jeg vil ikke ha 3200 Kvalitet på bildene!

Det noen lunde likt ikke sant? jeg så at det var vannvitig dyrt med memory stick til p900 finnes det noen fake versjoner av memorystick der ute?

Følger det ikke med i pakka da? Lønner seg ikke bruke uoriginalt utstyr... Hvis den må på reparasjon og verkstedet opdager at utstyret ikke er originalt må du betale reparasjonen selv...

Lenke til kommentar
det er ikke det men jeg vil ikke ha 3200 Kvalitet på bildene!

Det noen lunde likt ikke sant? jeg så at det var vannvitig dyrt med memory stick til p900 finnes det noen fake versjoner av memorystick der ute?

Følger det ikke med i pakka da? Lønner seg ikke bruke uoriginalt utstyr... Hvis den må på reparasjon og verkstedet opdager at utstyret ikke er originalt må du betale reparasjonen selv...

det følger med ett på 32mb men det blir litt lite fordi jeg skal bruke den til mp3 spiller!

Lenke til kommentar

P900 er noe av det råeste du får, men hvis du ikke har bruke for alle mulighetene ville jeg ha gått for en "mindre" telefon.

Jeg har nettopp levert inn min P800 for 5. gang i løpet av ett år her... En såpass avansert telefon vil ha muligheten til å få feil du ikke har drømt om en gang. (Har byttet min en gang allerede...)

Har du derimot bruk for en telefon som "kan alt", så tror jeg at P900 per i dag er det beste valget.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...